2011年9月4日星期日

香蔥豆渣煎魚柳

        呢排真係忙到飛起,個人攰到呢 ……… 今朝一早九點半已經要同 Lily 上堂,之後原本要去 Miss Cheng 到教阿 Bill 樂理,後尾 Miss 打電話俾我,話Bill 同阿爸一齊去行山,樂理功課又未做哂,叫我唔駛過去喇,咁教完 Lily 之後,諗住瞓番半粒鐘至九個字先再繼續做嘢,校定好鬧鐘起身,點知瞓到都唔願起身,瞓就由 12:00 pm 瞓到下晝 4:00 pm 先起身,連晏都唔駛食,可想而知,你話我攰到點呢!!


        講番今晚個餸先,呢次又係清貨之作,前兩個星期整完豆漿之後,盒豆渣都幾乎未郁過,咁今晚就試新嘢,用佢嚟當做豆酥咁用,炒好之後灑上魚柳上面,賣相同食味都幾好。



材料:
急凍魚柳
豆渣
蔥花


醃料:

胡椒粉
雞粉


調味料:
蠔油


- 魚柳解凍後洗乾淨,用抹手紙索乾水份,之後用醃料醃好。


- 燒熱油,放魚柳落鑊,將兩面煎香,盛起備用。


- 原鑊加入豆渣,炒熱後加蠔油及小量水,用慢火炒至乾身。


- 當豆渣炒至乾身鬆散之後,加入蔥花,兜炒幾下就可以勺起放上魚柳面。



哋話個賣相似乜呢?我覺得呢個係健康版嘅 "避風塘"
煎魚柳。老竇話將豆渣咁樣整又幾香口喎!


 



因為懶洗多隻鑊,所以無用易潔鑊煎魚,咁啲魚當然就煎到甩皮甩骨啦!
原本都無諗住掟上嚟 o架喇,點知放上豆渣之後,遮醜功力奇高,
咁就即刻回心轉意又再寫番 blog 喇!


Notes
- 豆渣可以喺大型日式超市搵到。


- 如果有自製豆漿的話,可以將豆渣留起,處理方法請參考《豆渣處理及保存方法》。


- 炒乾豆渣時一定要用慢火炒,否則好易黐底。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


沒有留言:

發佈留言