2011年12月2日星期五

香蕉成熟時……

    一直以嚟我都係去超市買熟香蕉,一來貪佢平好多,但最重要係,買咗返屋企只需擺一、兩日就已經起哂梅花點,隨時可以攞嚟食或整糕餅,唔駛有排等,好方便!

 


   
    前幾日買咗梳蕉都幾熟,我已經精 o架喇,返屋企即刻吊起佢,減慢佢嘅熟成時間,點知老竇前日起身出客廳時,見到有兩隻蕉熟到跌咗落地下,其餘啲都搖搖欲墜,咁咪即刻食都食唔切囉!但係一次過兩個人又點可能食得哂咁多呢?咁我咪用咗嚟整嘢食囉!







 

首先整咗我嘅至愛:香蕉燕麥條。今次焗得非常成功,
又金黃、又唔會散開。











今朝起身就整埋個肉桂香蕉雪芳,清哂所有香蕉喇,安樂哂!




    食譜請參考香蕉乾果仁燕麥條椰子香蕉雪芳蛋糕

7 則留言:

  1. 我都整過燕麥棒, 不過梗係走蕉啦....點整都好食架..又飽肚..正正....雪芳好靚仔喎...我從來都冇焗過..冇窿窿模...
    [版主回覆12/05/2011 19:37:13]唓!
    [毛豆回覆12/05/2011 19:06:40]我知呀,我懶之嘛^Q^
    [版主回覆12/05/2011 18:35:47]有蕉可減油減糖嘛!我多數當甜品食哦!…… 焗雪芳唔一定要用雪芳模,我用普通模整過都OK o架!

    回覆刪除
  2. 兩樣都整得好正喎!
    [版主回覆12/07/2011 17:05:36]嘩,P 姐妳讚到我有少少唔好意思o添,呵呵!

    回覆刪除
  3. 呢個麥條可以當零食噃
    [版主回覆12/07/2011 17:04:47]無錯,我當係飯後甜品食o架!

    回覆刪除
  4. 自製燕麥棒可減少糖......食得安心D^^
    [版主回覆12/07/2011 17:04:08]係呀,無咁魔鬼呢!: )

    回覆刪除
  5. 想試個香蕉燕麥條呀.......
    [版主回覆12/12/2011 17:53:59]整燕麥條就最易啦,撈埋哂入爐焗就攪掂。
    [Motonako.A回覆12/08/2011 16:12:55]想自己整呀...去睇吓個譜難唔難先!
    [版主回覆12/07/2011 17:03:32]妳係想試吓我嘅出品定係想試吓自己整先?如果係唔想整又有得食的話,咁妳隨便拎啦!

    回覆刪除
  6. 嗰香蕉麥條好吸引呀^^
    [版主回覆12/07/2011 17:00:56]好食o架,又唔難整,妳都試整啦!

    回覆刪除
  7. 香蕉燕麥條正喎, 等我試吓先.
    [版主回覆12/09/2011 13:52:33]咁快啲整啦!

    回覆刪除