2012年3月27日星期二

腰果薑餅 Cashew Ginger Cookie

想整薑餅好耐,上年年尾已經想整,不過怕大家誤會我係因為聖誕節而整,所以最終都無整到。之後就一直好忙喇,直到今個月先叫做好少少,之但係早排天氣又勁潮濕,100% 相對濕度都試過,咁點整呀!?唔通真係呢頭出爐,嗰頭就即刻受潮咩,咁就真係搵工夫嚟做囉!!


 


    依家天氣夠哂乾燥啦,我啲手指都已經爆開哂,依家都仲唔整的話,仲等幾時?又係跟本鬼佬食譜整,我自己再加入腰果,夠哂香口呀!





材料:
腰果   80
低筋麵粉   315
薑粉   1 湯匙

梳打粉     1 茶匙
肉桂粉     1 / 2 茶匙
    1 / 2 茶匙
牛油   100
糖    180

固體菜油
  85
雞蛋   1

    1 湯匙
金黃糖漿   4湯匙


- 腰果洗乾淨,用抹手紙索乾水份,放入焗爐用 140 °C 焗約 20 分鐘至香味出,然後切碎。



-
所有粉類同鹽過篩 3 次。


-
牛油室溫放軟,之後加入糖及固體菜油,用電動打蛋器打至發白



-
雞蛋加入拌勻,再分次拌入水同糖漿。



-
將粉類倒入牛油霜內,用膠刮切拌成麵糊,再加入腰果碎拌勻。



-
將適量麵糊用手搓成球狀,放上已墊牛油紙嘅烤盤上,之後略為壓扁。



-
放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 8 - 10 分鐘。



-
曲奇於烤盤上略為放涼後先至移到架上攤凍。



以上材料份量可做直徑 7 厘米曲奇約 40 塊。





啲麵糰發到豬仔咁大,攪到啲曲奇黐住哂,所以第一盤勁樣衰,
之後第二盤就整細少少個麵糰,咁就靚仔番哂!






呢隻薑餅同街買啲真係差唔多味,不過減咗糖都仲係好甜呀!
當然,比起聖誕薑餅,味道就稍為淡啲啦!






Notes


- 可全用牛油 200 代替固體花油;金黃糖漿則可用蜜糖代替;而水就可用牛奶代替。



-
曲奇麵糰放上烤盤上時,記得預留位置俾麵糰膨脹。



- 由於剛出爐嘅曲奇仲係軟身,所以記得等到曲奇稍為硬身之後先移放架上攤凍。



P.S.  今日晏晝 Winnie 過嚟我屋企交收,我有專登買咗扎好靚嘅太陽花俾我媽咪。




Winnie 真係好有心,我要代媽咪同妳講聲多謝呀!

5 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2012年3月29日 上午7:58

    薑餅我就成日整,腰果餅就想開始整,見到你做一定唔客氣要偷下師先...你個樣做得好靚,味道要我試下先可以評論,但賣相相當美.你的資料咁詳細介細同解釋太好.,謝謝分享
    [緊張大師-小女人回覆04/01/2012 20:27:22]你知嗎這類不是唧花所以用手隨意搓的算可以啦.不錯的當然還可以有進步空間.我一家都愛薑的所以我會做薑蛋糕同薑餅的
    [版主回覆03/30/2012 12:33:03]咁樣衰都仲話靚!?
    如果妳鍾意食薑餅的話,我諗妳呢個食譜薑粉嘅份量要加碼哦!

    回覆刪除
  2. 呢個食譜收埋先
    [版主回覆03/30/2012 12:31:14]做乜收埋佢呀,即刻整嚟食嘛!

    回覆刪除
  3. 咪係囉..咩事又牛油又菜油呀...搵野黎搞...好多譜都只係參考, 一定唔會跟足囉...
    唔睇名,好似核桃酥添
    [版主回覆03/30/2012 13:57:23]唉,妳唔係唔知我怕奶製品嗰 "朕" 臊味o架啦,溝咗菜油咪無咁濃味囉,同埋用固體菜油整曲奇係鬆脆好多o架,唔係點會叫做起酥油呢!
    又係喎,真係有少少似合桃酥喎!

    回覆刪除
  4. 呢個曲奇樣子唔錯噃
    [版主回覆04/01/2012 01:40:44]其實我見食譜張相係比較厚身少少,我呢個都唔知點解瀉到扁哂呀!所以個樣呃到人呀!

    回覆刪除
  5. 飲緊咖啡⋯拎走兩件
    [版主回覆04/02/2012 02:53:44]嘩,咁識歎呀妳!

    回覆刪除