2012年8月30日星期四

芝麻猶太麵包 Sesame Bagel

好耐都無整 bagel 喇,今次又係用番《麵包教科書》個食譜嚟整,不過今次加多啲黑芝麻,想個包食落多種口感層次之外,仲多咗份芝麻香㖭!

今次個麵包就夾埋生菜、番茄、煎火腿同煎蛋,好豐富哦!









個個都焗到金金黃黃,可惜好似老人家咁縐哂皮呢!






加一碗周打蜆湯,就係我
dinner 喇!








食譜可參考《猶太麵包配蜜糖藍莓忌廉芝士醬》,高筋麵粉改為法國麵包粉,另加炒香黑芝麻 10


10 則留言:

  1. 等我都試吓整先
    [版主回覆08/31/2012 23:55:26]試試難,一啲都唔難㗎!

    回覆刪除
  2. 點解叫猶太包呀?做呢d嘢又要水煮又要焗,好多功夫
    [版主回覆09/01/2012 00:01:04]吓,bagel 真係猶太人嘅傳統麵包嚟㗎,有包書真係咁譯!
    唔算啦,發酵時間又相對縮短好多,如果鍾意食煙煙韌韌包質的話,呢個實鍾意㗎!

    回覆刪除
  3. 個樣好得意。
    [版主回覆09/01/2012 00:03:48]妳未見過 bagel 嗎?

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2012年8月31日 上午8:15

    我睇番你上次既做法 :麵糰放入熱水內浸 30 秒,反轉再浸 30 秒,盛起,瀝乾水後放回烤盤上。嘩,呢個部驟有點難度呀?
    我勁愛bagel我在中環上班時,由那電動梯級上去有間西餐店好多不同款的bagel賣,我天天都去買二個加一盒沙律,超好味又好飽.但仲好貴添.不過係值的,你可以整到咁靚,但我睇完之後無想過要整.....怕怕呀
    [緊張大師-小女人回覆09/04/2012 18:15:39]我太直啦,做人太直係咪好架,但我又唔想講假,如果唔好吃我只會唔講,呢個係我....
    [版主回覆09/02/2012 19:43:17]妳唔好講客氣說話啦,妳咁講,到我真係請妳食時,妳真心讚賞我都怕妳係唔敢講真話呀!
    [緊張大師-小女人回覆09/02/2012 16:08:56]吓~有人整埋我仲會嫌棄,一定唔會一定唔會.....好期待呀
    [版主回覆09/02/2012 13:53:21]好,無問題,如果妳唔嫌棄我整得樣衰兼難食的話!
    [緊張大師-小女人回覆09/02/2012 09:47:38]你係高手一定唔難啦,我齋係度想個做法都覺得有困難,嘻嘻~
    我忘了名字呀,成十年前我在律師事務所上班去過到現在都無去過啦,只是我天天都去買來吃,實在太好食啦,.我可否等你下次整請我食呢?
    [版主回覆09/01/2012 00:05:33]有咩難度呀?浸熱水同反轉都有難度!?
    中環邊間餐廳呢?

    回覆刪除
  5. 澳洲無呢隻包,
    [版主回覆09/04/2012 14:13:15]係?乜唔係全球周圍都有得賣㗎!?

    回覆刪除
  6. wah bagel 都做埋...勁!
    [版主回覆09/04/2012 14:13:31]Bagel 唔難整喎!

    回覆刪除
  7. 我好鍾意食bagel ga,係街唔會成日都見到有。
    我都好想學ar
    [版主回覆09/04/2012 14:14:42]妳講得無錯,街外真係好少見到有得賣!
    快啲整啦,唔難整㗎,何況係妳心頭好!

    回覆刪除
  8. 好靚o己比高啊。
    [版主回覆09/06/2012 03:35:11]多謝!

    回覆刪除
  9. 整得好靚呀
    [版主回覆09/06/2012 03:36:29]嘩,比起妳大師之作,我呢個簡直係蚊髀牛髀啦!

    回覆刪除
  10. 成日覺得川水果陣好易整到個包變形!
    [版主回覆09/17/2012 11:51:36]點會呢,慢慢將個包放入,之後用個篩勺輕輕力翻轉就得。

    回覆刪除