2012年10月21日星期日

香蕉多士麵包 Banana Toast





前幾日搵食譜整麵包,無意間見到個香蕉麵包食譜,好有興趣試試,因為用香蕉整甜品、蛋糕、餅乾都試過,就係未試過整麵包,但最重要嘅係,屋企啱啱好有幾隻梅花點香蕉呢!




 
 
材料:

高筋麵粉  
250

香蕉   75



新鮮酵母   7.5



    35

    3


蛋液
  25

    60 毫升


橄欖油    
10



 



- 將麵粉、酵母、香蕉、蛋液、鹽同糖倒入食處理器內混合,逐少加水搓至起筋。




-
之後加油,開機繼續搓成麵糰。




-
將麵糰拎出,放上已灑粉嘅枱面,繼續搓揉及摔打成光滑麵糰。




-
將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙封好,發酵 60分鐘。




-
麵糰排氣後平均分割成 2 份,分別滾圓,靜置鬆弛 25 分鐘。




-
將麵糰壓平,用擀麵棍將麵糰擀薄,然後捲成長條形,捏緊收口,之後再輕輕將麵糰搓長。




-
將兩條長形麵糰交叉扭纏,做成辮狀,捏緊兩端收口。




-
麵糰放入多士模內發酵至八分滿,之後喺表面搽上蛋液



- 放入已預熱至 190
嘅焗爐內,焗約 40 分鐘即可。



- 出爐後立即移至架上攤凍。



 



食譜參考自王傳仁嘅《天然、無添加的手作麵包》。


 




第一次整呢個做形,真係又靚又好玩!









掂呀!聞到淡淡
嘅香蕉香味,食落就有濃濃嘅香蕉甜味!



 



Notes

-
原食譜材料及用量:



  奶粉 7.5

 
鮮奶 25 毫升


 
冰水 37.5毫升

 
牛油 25




-
由於麵糰比較黏手,所以喺搓揉時要適量地加入手粉。




-
作者喺食譜中提到一個觀點,都幾有趣,想同大家分享一下。

  
作者話呢個麵糰唔適合用嚟做方包多士或小餐包,因為整方包多士時會將多士模蓋上,焗出
  嚟
嘅麵包只會同一般多士麵包一樣,只有小麥味,無乜香蕉味,要等到1日之後至會散發出
  香蕉味;若做成
小餐包的話,由於麵糰體積較細,麵包表面烤至上色焦化嘅面積相對變大,
  因為呢個原因,表面
嘅焦香味就會完全蓋過香蕉味,所以做成不帶蓋嘅多士就最適合不過。

5 則留言:

  1. 成日蕉蕉蕉.哼
    [版主回覆10/22/2012 23:34:56]都係阿太識食啲,豆姐妳就唔識貨喇!
    [毛豆回覆10/22/2012 15:40:59]呀太係你至有義氣了, 咋咋淋食哂佢 ,難為得我呀..睇見都煩
    [Motonako.A回覆10/22/2012 13:55:06]豆記唔like蕉架!
    等我幫你食晒佢呀吓....
    [版主回覆10/21/2012 23:48:56]邊有成日用蕉呀!呢家好難為妳咩!!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年10月21日 下午10:35

    香蕉我又鐘意,因為我日日食香蕉一隻,呢個包係好正....個色澤整得好出色呀!
    [緊張大師-小女人回覆11/13/2012 19:32:59]知道,要等星期五老公陪我去粉才可以再整包包啦,家空物淨,連要我整檸檬醬比佢食都無牛油到時一次買晒所有用品
    [版主回覆10/28/2012 01:20:10]係囉,唔使羨慕人,妳都一定做得到呀,加油!
    [緊張大師-小女人回覆10/27/2012 09:37:45]讚同,我現在搓皮靚了好多啦,真係多練習才有進步,努力~我講我呀,....哈哈哈
    [版主回覆10/26/2012 23:15:50]慢慢嚟啦,各人各有所長嘛!只要有熱誠,無難事嘅!
    [緊張大師-小女人回覆10/25/2012 22:06:44]哎.....人家第一次整可以整到咁成功,我呢個人整了咁耐都係得個桔.
    [版主回覆10/24/2012 16:13:26]從囉,好出奇,可能香蕉佔嘅份量太少!不過 Motonako A. 整咗喇,佢都話好正!佢總巴閉到原來今次係第一次整麵包㗎咋!第一次整就咁成功,開心死佢!
    [緊張大師-小女人回覆10/23/2012 22:39:04]咁講隔一晚無香蕉味,咁點解要用香蕉都食唔出味,只食到落肚係有香蕉...唔~要出爐就食或者用別的來整,都係用來整蛋糕香好多
    [版主回覆10/22/2012 23:33:27]但係隔咗一晚,我今日將個麵包拎俾朋友食,完全無香蕉味呀!
    [緊張大師-小女人回覆10/22/2012 15:53:28]但我們睇就好靚喎,你食有香蕉味我覺得一定好好食.
    [版主回覆10/21/2012 23:50:48]香蕉一定要有梅花點先好食喎,因為咁先至充滿酵素,對身體有益。
    我反而覺得好似焗過龍,深色得滯!

    回覆刪除
  3. 呢個我超like呀...色水又靚, 一於要整呀!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆10/24/2012 15:27:45]咁點解妳唔將份量 double 整呢?咁咪可以整到似樣囉!妳食到香蕉味嗎?我當日食勁香香蕉味,到第二日就完全無味喇!
    我無落奶粉、鮮奶同冰水都用室溫水代替、25 克牛油用 10 克橄欖油代替。
    [Motonako.A回覆10/23/2012 04:34:09]整咗喇....可能我個係兩磅麵包模所以個型焗出嚟唔似方包...加上我個焗可能勁得濟....香咗啲啲....拔.....超好味哦!
    查實你用咩代替咗原譜呢? 我睇落有啲亂...所以我全跟你的譜呢!
    [版主回覆10/22/2012 23:32:07]咁妳快啲整啦,睇吓同我呢個有咩唔同,因為我最近發現我整嘅包同其他人原來有好大出入。

    回覆刪除
  4. 超正呀
    [版主回覆10/24/2012 16:13:55]咁妳會唔會自己試整呀?

    回覆刪除
  5. 好靚呀, 但我仲未敢整麵包, 怕失敗, 手累, 長時間
    [版主回覆11/01/2012 02:41:39]多謝妳先!
    妳買部麵包機整咪方便好多囉!

    回覆刪除