2012年10月27日星期六

螞蟻上樹



上次整西汁雞球時,同毛豆傾開關於追尋味道,尋找回憶嘅嘢,我提到我自己另一個想追尋兒時味道餸菜就係螞蟻上樹,呢個餸都真係無食
N
年咁耐啦!



 



點解咁記得呢個餸?因為媽咪第一次煮時講個餸名俾我聽,我覺得好恐怖,形住好似將啲蟻一揸咁放入口,好核突!點知到食嘅時候就覺得好好食,可能係因為我好鍾意食粉絲啦!



 



不過媽咪無講過呢個餸點煮,因為當時我仲係好細個呀!今晚就憑自己嘅味覺記憶,加上基本烹飪技巧,再加上少少想象力及創造力去煮番出嚟啦!


 
 


 



材料:

免治豬肉

四季豆

粉絲

蒜蓉

薑蓉

蔥花



 



醃料:





生抽

紹酒

粟粉



 



調味料:





紹酒

清雞湯

辣醬

生抽

老抽

麻油



 



- 豬肉用醃料醃好;四季豆兩側粗纖維撕去,洗乾淨後切粗粒;粉絲用清水浸軟,備用。




-
燒熱油,先放肉碎落鑊兜炒,之後轉細火慢慢炒至有少少焦香,灒酒,兜炒均勻後盛起。




-
將四季豆放鑊內兜炒,之後加入蒜蓉同薑蓉繼續兜炒至香味出。




-
倒入適量清雞湯,然後冚上鑊蓋將豆煮至微腍,毋需煮至乾水。




-
肉碎回鑊,加入鹽、糖同辣醬拌勻,之後放入粉絲。




-
加入適量生抽及老抽,將所有材料兜炒均勻,煮至粉絲熟透及汁乾即可。




-
最後灑上麻油及蔥花,拌勻後就可以上碟。





印象中記得媽咪好似係有落到青豆去襯色,但係我由細到大都唔鍾意食青豆,
覺得佢嘅味道好似臭臭哋,所以我自己就改咗用四豆季。當然呢個
唔係最正宗嘅做法啦,但可以為菜式點綴之餘,
有肉又有菜蔬,令營養更均衡嘛!


 





Notes


-
粉絲落鑊後記得不斷兜炒,以免黐底。




- 若果唔想太濃味的話,可用清水代替部份清雞湯。

4 則留言:

  1. 之前好多舊blog都唔見哂相..先幾日睇到又竟然好多都有返哂...呢味我都有幾年冇煮啦...真係次次食都好回味既菜式....最簡單既都係最百食不厭既..
    [版主回覆10/29/2012 02:29:28]係?我真係無專登去 check 番啲舊相喎!個 blog 儲埋咁鬼多相,真係無咗幾張都唔知呀!
    [Motonako.A回覆10/28/2012 17:06:22]Hoo hoo 吞相就最叻架喇!
    [毛豆回覆10/28/2012 16:35:00]乜你冇咁既問題咩..好多人都有喎....有D連成篇BLOG都唔見哂...
    依家我係相簿度可以搵返好多..但都仲有D相係完全冇哂.
    [版主回覆10/28/2012 02:15:03]點解會咁?隻虎又病發?咁依家係咪全部返哂嚟喇?
    係呀,呢個好好食,勁回味無窮呀!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年10月28日 上午9:53

    但我點都唔明同螞蟻上樹有乜關連既?但材料咁美味不妨煮來吃都無妨架
    [緊張大師-小女人回覆10/31/2012 09:33:39]懶理叫乜好吃就行
    [版主回覆10/29/2012 23:45:02]不過其實我覺得個名改得好夾硬囉!
    [緊張大師-小女人回覆10/29/2012 08:59:00]我聽過個名,在apm一間餐店吃過一次只是無人講過呢個解釋比我知,現在你解釋了我就知道了.
    [版主回覆10/29/2012 02:34:24]呢個咁經典嘅菜式妳未聽過嗎?肉碎係螞蟻,粉絲咪係樹囉!

    回覆刪除
  3. 我嘅煮法基本上完全唔同, 我對於螞蟻上樹的兒時味道是比較乾身...香香哋仲正, 我每次煮都係油要燒好滾...立刻落粉絲後勿勿兜先唔會黐底架...百試百靈架!
    [版主回覆10/29/2012 02:34:12]我呢個都好乾身,一滴汁都無。
    我用易潔鑊炒,所以一樣唔會黐!

    回覆刪除
  4. 我都鐘意用四季豆,不過有D人用辣椒。
    [版主回覆10/29/2012 02:31:32]妳意思係青椒嗎?

    回覆刪除