2012年10月21日星期日

兒時味道 — 西汁雞球



Motonako A. 見到個兒時味道咁興奮,我今晚都一樣係追尋兒時味道呀!



記得以前讀中學時,初初係出街食嘅,但係因為我一向都唔太鍾意食街外嘢,而且食得多都厭啦!所以後來我就變帶飯返學食。



嗰陣時,媽咪堅持要提早起身煲飯,我話反正夜晚都煮多少少餸,點解唔煮埋多少少飯呢,咁咪唔使特登早起身洗米煲飯囉。但媽咪話食隔夜嘢無益喎,餸就話煮唔切啫,煲飯就好易,洗落米、撳飯煲就攪掂,唔嘥得幾多時間,話哂都係新鮮煮嘅飯好啲。



記得有次打開個飯盒,立即傳來陣陣香味,原來媽咪煮咗西汁雞球俾我做 lunch,但我好記得之前一晚係無食過呢味嘅,所以好肯定係媽咪特別再提早起身煮呢個餸俾我,當時真係既開心又感動,呢個畫面我一直念念不忘,即使事隔廿年有多嘅今日依然歷歷在目。媽咪,好掛住妳呀!



今晚就試試自己煮吧!

其實都無乜太大難度,最主要係調好個汁,有茄汁、喼汁同OK
醬,之後再加鹽、糖調味就攪掂。








媽咪以前係將個汁煮到乾,每件雞球都做到 "掛汁",我今晚就專登
煮多少少汁,仲加埋洋蔥同番茄一齊煮,用
嚟伴意粉食。


11 則留言:

  1. 我成日都覺得食野唔單止食一種味道同食材,更重要既係一種感覺, 一種回憶, 呢d回味先係最令人感覺溫暖既.
    我依家好多時整一種食物,都係為左尋返曾經既一種感覺, 對長輩既思念,童年既回憶每食落口,當年既畫面都會一一浮現, 永遠難忘!
    呢味雞球睇落都好惹味,送飯,麵,粉都超正
    [版主回覆10/22/2012 23:29:23]係呀,我都係咁諗,所以有好多媽咪以前煮過嘅餸,而我又已經 N 年無食,好想試吓自己整,希望可以重溫昔日感覺,螞蟻上樹都係我想整之一!
    [Motonako.A回覆10/22/2012 13:47:07]Exactly....

    回覆刪除
  2. 似洋葱蕃茄雞多啲囉!
    覺得西汁雞球應該係乾身嘅!
    [版主回覆10/24/2012 15:18:34]咁我又無理由乾哽意粉㗎!
    [Motonako.A回覆10/23/2012 04:29:24]多啲汁咪唔似囉!
    [版主回覆10/22/2012 23:26:08]妳做乜唔聽書呀,我都話我知道媽咪係咁整,不過我專登煮多啲汁撈意粉嘛!

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2012年10月24日 上午7:10

    兒時食乜都特別開心好食,這個是你對媽媽的回憶更有意義,媽媽係最偉大呢個一點也無錯,每個母親都這樣為子女,我媽也是好早起來為我們弄飯,不會要我們吃外面那些,好甜好窩心.
    [緊張大師-小女人回覆10/25/2012 22:27:03]係,認同,唔係個個父母都愛鍚子女,但幸好我們都有個好媽媽,那些我們幫不了忙看了只會難過不如不看,因為無奈......
    [版主回覆10/24/2012 15:23:27]唉,今日睇番份舊報紙,話大陸有個狠心父親,睇住自己個仔有白血病,臨時反口唔肯捐骨髓,最終都走咗喇!媽媽話夫家嗰邊認為醫番個孫要嘥好多錢,不如留番筆錢生過另一個!妳話呢個係咩世間呀,睇到我個心勁唔舒服,好心酸!所以真係唔好話個個父母都對子女好呀!

    回覆刪除
  4. 睇見都留口水。
    [版主回覆10/25/2012 02:09:30]真係?

    回覆刪除
  5. 呢個配飯同pasta都一流呀。
    [版主回覆11/01/2012 02:40:29]係呀,但一定要汁多呀!

    回覆刪除
  6. 有個好媽咪真幸福
    [版主回覆11/01/2012 02:40:07]無錯,可惜我依家唔幸福囉!

    回覆刪除
  7. if a dish reminds me of someone i loved but passed away, i don't eat it anymore. Otherwise, i cry as i eat.
    [版主回覆11/01/2012 02:39:34]名符其實睹物思人!

    回覆刪除
  8. 你媽媽真好,比著我都係留隔夜飯咋
    [版主回覆11/01/2012 02:38:46]係呀,可惜依家唔可以再見到佢喇!

    回覆刪除
  9. 酸酸的好開胃!不過唔似西汁雞!不過最緊要你like就得
    [版主回覆11/01/2012 02:37:49]咁使唔使整番個像真度高嘅版本呢?

    回覆刪除
  10. 好正wor!
    [版主回覆11/01/2012 02:36:49]多謝!

    回覆刪除
  11. 正呀, 我都喜歡多汁意粉架
    [版主回覆11/01/2012 02:36:38]係呀,意粉唔夠汁唔好食㗎!

    回覆刪除