2013年4月21日星期日

港式咖喱



提起港式咖喱,你哋會諗起咩呢?我就即刻諗起豬皮、蘿蔔、魚蛋喇!


 



呢排天氣好濕,身體勁唔舒服,前日仲頭痛到要食藥,
喺時候要要煮個勁辣咖喱祛一祛濕至得喇!




今次咖喱落得好重手,真係好刺激,好過癮呀!!







大大碗咖喱撈麵,夠哂滿足哦!!

 





要食譜的話就睇番《咖喱魚蛋豬皮蘿蔔》喇!

4 則留言:

  1. 應該會好辣吓喎
    [版主回覆04/26/2013 17:29:40]妳又知我食得好辣!?
    [緊張大師-小女人回覆04/25/2013 08:51:26]班太,佢可以食得好辣,但真係唔好吃咁辣喎
    [版主回覆04/23/2013 01:44:24]其他人食可能係幾辣,但我自己食都只係啱啱到位啦!

    回覆刪除
  2. 超鍾意食港式咖喱
    [版主回覆04/23/2013 01:45:19]好正呀!好多人都鍾意街邊檔食咖喱魚蛋。

    回覆刪除
  3. I'm loving it
    [版主回覆04/23/2013 01:47:06]妳可以尋回港式味道呀!

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2013年4月25日 上午8:50

    咁濕既又氣吃咖哩真係無得彈呀,正,留一大碗比我啦唔該.
    [緊張大師-小女人回覆04/27/2013 09:40:51]我好番好多了,但還有少少地方仲痛一定要睇好晒先得,咁我要出來工作咪去職業治療到看看有乜可幫到我,同時朋友介紹一個私家骨科,廣華那醫生真係無野好講.係一個六個大頭裝我會拍照給你看看的.
    [版主回覆04/26/2013 18:57:10]嘩,乜仲有咁多手尾跟呀!?查實妳好番幾多成呢?
    咁妳度好時間就話我知啦!
    細 muffin 模?乜唔係六個大頭裝咩?
    [緊張大師-小女人回覆04/26/2013 17:59:03]我想早少少比晒三件東西你,(一)那把分蛋糕的刀,(二)一個篩(三)一個細的muffin模.
    [緊張大師-小女人回覆04/26/2013 17:57:01]我要度一下時間告訴你,我五月開始會做職業治療,因為我要返出來工作,我唔可以再休息咁啦,無錢就好慘.我又要再去九龍醫院做物理治療.又要去睇骨科,呢個係私家醫生我想查清楚現在情況如何.我約你啦
    [版主回覆04/26/2013 17:31:59]哎呀,咁遲先見到妳呢個回應,食哂㖭!!
    喂,5 月份星期一中段時間比較鬆動喇,有冇興趣過灣仔 / 銅鑼灣?或者可以星期四約妳旺角呀!

    回覆刪除