2013年4月7日星期日

豆漿南瓜英式烤餅 Soymilk Pumpkin Scone


南瓜 scone 食譜都見過唔少,全部都係用南瓜蓉做材料。今次我就用Ernest 媽咪送俾我南瓜粉嚟整,再加埋烤香嘅南瓜籽仁,你哋有冇俾佢嘅金黃外表吸引到呀?







材料:
南瓜籽仁
20
低筋麵粉 140
泡打粉 1 1/2茶匙

南瓜粉 20
牛油 50

10
少許
豆漿 56 毫升


- 南瓜籽仁放入焗爐,用 140 焗約 15 分鐘至香味出;麵粉、泡打粉同南瓜粉混合好。


- 將凍牛油放入粉料內,用手指將牛油捽入麵粉內成麵包糠狀,再加入糖及鹽混合。



- 之後喺粉料中間撥開一個窿,將豆漿倒入,先用膠刮大致拌勻。


- 輕手將材料堆成粉糰,然後放上保鮮紙上,對摺保鮮紙後,用手輕輕壓扁至約 2 厘米厚



- 用模 "" 出粉糰,放上已鋪牛油紙烤盤上。



- 餘下粉糰輕手重新堆成糰,之後重覆以上步驟直至 "" 完所有粉糰。



- 喺麵糰表面掃上豆漿,然後放入已預熱至 200°C 嘅焗爐內焗 15 分鐘。



- 出爐後將烤餅放上架上放涼。


以上材料份量可做直徑 6 1/ 2 烤餅約 5 個。




整緊個粉糰時已經聞到有少少南瓜味,而且顏色超靚,
真係好期待成品出爐呢!










出爐喇!焗到個面有少少金黃,更加吸引哦!


9 則留言:

  1. 整得好金黃又吸引喎 ! 吸模在那裏買?
    [版主回覆04/07/2013 23:51:18]多少謝妳呀!
    套模係幾年前「美亞」開倉時買,印象中都幾平,唯一唔好係膠遇到油比較難洗乾淨。

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年4月8日 上午8:16

    點止吸引咁簡單,真的著迷呢.....我亞媽見到一定狂呀,可惜佢個女未識整,我又要買南瓜粉才行,用鮮南瓜蓉一點都吃不到南瓜味.
    [版主回覆04/09/2013 15:38:46]係呀,個顏色真係好吸引,但味道就一如既往!
    [緊張大師-小女人回覆04/09/2013 12:38:36]我媽好鐘意吃南瓜,她好笑到拿了一個南瓜包食譜比我叫我整比她吃,當時的我完全唔識焗餅整包,後來才整到南瓜蛋糕到包包給她吃,只是無乜南瓜味,以為用完南瓜粉會好一些因為見到個色好吸引.
    [版主回覆04/09/2013 02:40:04]妳媽咪好鍾意食 scone 呀?咁好心妳呢個女就快手整一次啦!
    咁南瓜、番薯、薯仔、甘筍、咖啡之類都有呢個特性㗎啦,整完之後個成品都無味道!我呢包南瓜粉都係差唔多咋!

    回覆刪除
  3. 加少少肉桂粉就好啦
    [版主回覆04/09/2013 15:37:39]好,等我下次有又試 吓先!
    多謝妳分享呀!
    [Mrs. Benz 班太回覆04/09/2013 12:21:45]夾, 通常會加cinnamon & nutmeg
    [版主回覆04/09/2013 02:36:48]南瓜同肉桂夾嗎?

    回覆刪除
  4. 真係好吸引
    [版主回覆04/10/2013 20:29:13]係呀,個顏色真係好吸引!
    但係講到手勢,點都唔及 P 姐妳喇,妳好多時都會整 scone 俾大老爺歎,工多藝熟呀!

    回覆刪除
  5. 整四件過我嘆吓至得架!
    [版主回覆04/10/2013 20:27:41]Scone 妳又啱呀?咁隨便拎啦!

    回覆刪除
  6. 金黃色好靚, 有冇南瓜味呀?
    [版主回覆04/12/2013 14:29:23]係呀,個顏色真係勁吸引。
    生麵糰時其實都聞到幾濃南瓜味,但焗完之後就無乜囉,我個 friend 話應該係加熱後就無味,甘筍、芋頭、咖啡亦然!

    回覆刪除
  7. 金黃色嘅scone好吸睛
    [版主回覆04/12/2013 14:29:43]個個都係咁話呀!

    回覆刪除
  8. 你真係創意大師, 永遠有無盡的煮意!!
    [版主回覆04/15/2013 02:09:42]咁大頂高帽,我戴唔起呀!

    回覆刪除
  9. 顏色好吸引, 而且南瓜十分有營養。
    [版主回覆04/21/2013 18:18:37]係呀,個個都被佢個顏色吸引到呀!

    回覆刪除