2013年7月7日星期日

洋蔥青瓜泡菜







 
唔單只日式芝麻醬已經用哂好耐,連 kimchi 都已經食完好耐,但一直都買唔到韓國辣椒粉,所以一路都無醃到。

 


平時喺荃灣「千色店」買開韓國食品嗰個 counter 長期都話未有貨返,都真係唔係路嘅,有乜理由成半年都未有貨㗎!Kimchi 係韓國人嘅 命根咁滯,真係一日唔食過都唔安樂,又點會無辣椒粉出產至得㗎!!


 


一次同老表傾開偈,原來佢話佢間唔中就會去尖沙咀,咁我聽到之後就當然即刻食住上啦,搭佢去開尖沙咀就同我去 韓國街度入貨,如果唔係咁,都唔知幾時先有得整囉!







材料:
溫室青瓜 5
粗鹽 1/4
糯米粉 1/4 湯匙
1/4
紫洋蔥 1
韓國辣椒粉 1/2
魚露 1/4
蒜頭 1/2
1 小塊 ( 1 厘米)
1/4

1/2 湯匙
少許


 


- 青瓜洗淨後切去頭尾,之後開邊、去瓤,再切成粗條。



-
粗鹽同青瓜條一齊放入兜內,拌勻後醃約 30 分鐘至軟身。



-
小煲內加水及糯米粉,用中慢火煮至略稠身成糯米糊,攤凍備用。



-
青瓜醃好之後就過水數次,然後輕手略榨乾水份,再放架上瀝乾。



-
蒜頭去衣;薑刮皮,連同梨一齊放入攪拌機內,攪打成蓉,之後倒入糯米糊內。



-
辣椒粉、魚露、糖同鹽一齊加入糯米糊內,攪拌均勻成泡菜醃料。



-
洋蔥去衣,洗淨後切幼條。



-
青瓜與洋蔥一齊加入醃料內,拌勻所有材料,倒入容器內。



-
用保鮮紙將容器封口,冚好蓋,放喺陰涼地方,於室溫發酵 1 日。


-
發酵後放入雪櫃保存,2 – 3 日後即可食用。


 


食譜參考自《韓式泡菜》。











Lily 幫我買到辣椒粉之後,當然即刻開工醃泡菜啦!依家唔單只啲豉油標榜頭抽 喺超市見到連泰國魚露都話 頭抽,見佢同另一隻常見牌子一樣價錢,咪買枝試吓囉!唔係講笑,真係鮮味好多,同平時食開嗰啲魚露完全唔同味,唔會好鹹之餘,亦無咗媽咪成日話嗰種 嘅感覺。(唔好問我咩叫做 呀,我唔識得講俾你哋聽,但我意會到媽咪所講嗰種味道。) 睇番個成份都只係得 anchovy、糖同鹽,無其他增味劑或添加劑,所以都應該真係因為取用第一浸最精華部份而製成先會咁好味。











用番韓國辣椒粉嚟醃泡菜,味道真係正宗好多,顏色靚好多呀!不過跟住個
食譜份量去落魚露就有
啲鹹過頭,可能因為呢隻 頭抽味道
太濃喇!
Motonako A.,係咪見到都流哂口水呢!







Notes
-
最好先試一試鹽醃青瓜及泡菜醃料嘅味道,再酌量增減魚露及鹽嘅用量。



- 用溫室青瓜做泡菜會比較理想,因為不單只瓤比較細,亦相對較少水份。

- 天氣熱時,於室溫發酵 1 日即可,但天氣凍就要 3 日。

1 則留言:

  1. 我真係睇到流口水㗎
    [版主回覆07/12/2013 22:00:01]咁妳真係要整呢個喇,反正都唔難整,易過整傳統辣白菜泡菜。
    [Ugly Witch回覆07/12/2013 21:30:11]I'm not a lier
    [版主回覆07/12/2013 18:57:27]係咪真㗎!!
    妳又係好鍾意食辣哩!

    回覆刪除