2014年3月23日星期日

好心有著數

       噚日突然間提早收工,返到屋企時特登早一個站落車去商場買少少嘢,點知去到入口俾個男人截住,話可唔可以幫「領匯」做過問卷調查,我問佢要幾耐,佢話只係幾分鐘,見唔係太長,就幫吓人啦,我都知呢份工作唔易做,唔係人人肯接受,反正早咗放工有時間就幫吓佢啦!成份問卷做完哂之後,佢突然俾張 coupon 我,話多謝我接受訪問喎,哈,呢勻真係好心有著數!



拎住張 coupon 去買個 $21 餐就只需 $11 咋,抵!!



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 本來我都想用呢句做標題,但有張 coupon 都唔算得係咩好報。

      刪除
  2. 你遇到好人啫。這段時間,我見過些很進取的街頭調查員,真是怕怕!

    回覆刪除
  3. 都唔錯呀,答完問題有嘢食!其實哩份工都幾辛苦,所以我唔趕時間而對方又唔係SALES,我都會幫下手嘅^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,就係因為咁,我先幫手做份問卷。

      刪除
  4. 做呢D工作都幾慘,我見好多時都冇人幫忙,包括我自己都會拒絕咖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係由朝企街企到晚都可能只係得幾份問卷完成到,所以我都問清楚佢只係花幾分鐘時間的話就無所謂。

      刪除