2014年11月20日星期四

雜菜薯蓉批 Veggie Shepherd Pie

        我成日都對 shepherd pie 呢個名好感興趣,點解會咁叫嘅呢?喺我心目中,pie 係指用個 crust 做批底,將鹹或甜嘅材料放入,之後再入爐焗,好明顯呢個 shepherd pie 個外觀唔係咁啦!另外,點解會用 shepherd 呢個字呢?唔通呢個批真係由牧羊人創出嚟?
 
        近排上網睇地獄廚神 Gordon Ramsay 嘅《Ultimate Home Cooking》,今次唔係要教煮高級精緻菜式,而係教煮一啲比較簡單嘅家庭菜,包括早、午、晚三餐,每集節目最正就係煮晚餐時,要佢四個仔女分別入廚幫手,哋學識一啲基本技考,就算最細嗰個都要學揸刀切嘢,咁就唔使怕哋連水幾時滾都唔識啦!
 
         剛好其中一集教整shepherd pie,原來正宗係用羊肉嚟整,咁就所以用 牧羊人去命名。連牛都怕食嘅我當然就唔會用羊肉煮啦,今次試整連肉都唔用,整個素菜批吧!
 

材料:
薯仔
洋蔥
西芹
南瓜
蘑菇
紅蘿蔔
紅、黃燈籠椒
迷秩香

調味料:
白酒
上湯
茄膏
喼汁
黑椒

- 薯仔去皮、切片,蒸熟後趁熱壓爛成薯蓉,備用。

- 洋蔥去衣;西芹洗淨後略撕去粗纖維;南瓜去皮、去瓤。

- 蘑菇快手略沖洗後去蒂;紅蘿蔔刨皮、切頭尾;燈籠椒洗乾淨,去蒂、去瓤。

- 將所有材料切粒。

- 燒熱油,先將洋蔥、西芹同蘑菇落鑊爆炒,直至洋蔥稍微焦黃色。

- 加入紅蘿蔔粒及南瓜粒兜炒,灒酒略炒幾下後加適量上湯、茄膏及喼汁

- 當湯煮滾後就加蓋,並轉用中慢火煮至紅蘿蔔腍身。

- 之後將燈籠椒同切碎迷秩香落鑊,煮至汁略為收乾即可。

- 加鹽同黑椒調味後勺入容器內,然後喺材料面鋪上一層薯蓉。
 
- 放入已預熱至 180 嘅焗爐內,用燒烤模式 (grill) 焗約 30 分鐘至表面金黃即成。



好多人都會將薯仔洗淨後成個放入滾水內煮熟,但唔知點解
我就好抗拒呢個做法,覺得去皮其實唔太易之餘,
要成個薯仔煮到熟都要好耐,我寧願
將薯仔切片蒸熟,快熟好多呢!
 





原來薯蓉焗完之後表面會變得煙煙韌韌哦!





我自己因為鍾意食辣,所以加咗辣椒粉落去煮,超好味。
細食嘅朋友整一個批已經可以當正餐喇!
 
 




8 則留言: