2008年9月22日星期一

四椒炒豬膶肉片


材料:
彩椒
枚頭瘦肉
豬膶
黑椒汁


醃料:
生抽


紹酒
薑汁
粟粉


        所謂四椒,就係三種唔同顏色嘅燈籠椒加黑椒汁囉!主材料就好簡單,只係得三樣嘢,但係味道都唔差 o架。


        豬膶瘦肉洗淨、切片,用一般調味料醃好,但因為豬膶會有腥味,所以特別加入紹酒同薑汁去醃;三色椒洗淨後開邊去籽,然後切條。先將瘦肉炒至八成熟,盛起備用,跟住炒豬膶。豬膶係其中一種比較難煮嘅食材,過熟會好硬,唔夠熟又會 "返生",不停 "標" 血水,所以都係一個幾大嘅挑戰。當豬膶都差唔多熟透時,就可以加埋三色椒一齊炒,由於燈籠椒係可以生食,所以唔駛煮太耐,跟住將啲肉片回鑊,加埋黑椒汁、糖、鹽調味,再埋一個薄芡,大功告成。


        黑椒汁令到成碟餸都好惹味,曾幾何時,我想試吓自己跟食譜煮黑椒汁,但最終都係放棄咗,因為實在太麻煩費時,工序又多,所以都係買現成嘅算數。豬膶就熟咗少少,比較實,不竟都係我嘅第一次,火侯仲未掌握到。


沒有留言:

發佈留言