2011年1月8日星期六

2011 新年伴手禮 — 雙籽燕麥朱古力曲奇

        上次整過一次蛋糕返去俾中心班同事食之後,佢哋成日都問我幾時再整,連經理都係咁!好啦,趁住新一年,就整曲奇星期四果日帶返去做伴手禮送俾哋啦!



今次好有心機,每位同事都寫隻字俾佢。


 



前一日預先 cut 好紙仔。


 



之後寫上字句。


 



星期四果朝起身就整曲奇。都係整番燕麥朱古力曲奇
不過今次就加多咗南瓜籽同葵花籽。


 



焗好出爐,攤凍。


 



每袋兩塊包裝好,之後用封口機封好。


 



將每袋曲奇再放入靚靚包裝袋內,放埋紙仔入去就攪掂喇!


 


        佢哋個個收到都好開心,唔怪得之媽咪成日都話,如果洗少少錢或做少少嘢就可以令到人開心,咁就何樂而不為呢!


2 則留言:

  1. 好有心機呢..我鐘意葵花籽....每個人收到都一定好開心...
    [版主回覆01/09/2011 22:24:00]        我不 嬲 都花唔起錢買貴價 嘢送俾人 ,但都仲有小小心思 氹人開心 嘅!

    回覆刪除
  2. 呢種心意大過晒所有....you make people around you feel so blessing!
    [版主回覆01/12/2011 00:41:00]         多謝妳咁欣賞呀!希望佢 哋收 到都開心啦!

    回覆刪除