2011年1月15日星期六

老少平安

        老少平安一直都係我嘅 "飛佛" 餸菜,自從開始要自己煮飯之後,就覺得呢味餸更加可愛,更加得我心,皆因易整嘛,將鯪魚肉同豆腐撈勻,蒸熟就攪掂喇,最啱就係呢啲咁凍嘅天氣整,不單材料簡單,仲做少好多功夫!



材料:
腍豆腐
鯪魚肉
蔥花


調味料:
生抽

胡椒粉
紹酒


- 豆腐沖水洗淨;鯪魚肉加入調味料拌勻。


- 用叉將豆腐壓爛,加入魚肉混合好,倒入碟內。


- 煲滾水後,將魚肉豆腐隔水蒸熟。


- 灑上蔥花,蒸多一分鐘即成。


- 喺魚肉豆腐面灑上少量生抽即可享用。



非常嫩滑,大人細路都啱食。



Notes
- 可參考《鯪魚肉處理方法》將魚肉調味。


- 蒸好之後先將多餘水份倒走先加生抽,可避免味道被水份減淡。


- 如果鍾意的話,可在灑上蔥花後再灒少少熟油,咁就唔駛再將蔥花蒸熟。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


7 則留言:

  1. 呢味係大小姐至愛嚟架!我就痲嘛咋!
    [版主回覆01/17/2011 00:31:00]        大少姐就識貨喇,妳就唔係路啦!

    回覆刪除
  2. 好味啊~!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆01/17/2011 00:31:00]        菜,妳都鍾意呀?

    回覆刪除
  3. 我鐘意加馬蹄粒既...
    [版主回覆01/17/2011 00:30:00]         咁正!  不過我好怕攪馬蹄,好麻煩!

    回覆刪除
  4. 呢味都係賣飛弗.
    [版主回覆01/17/2011 16:06:00]         果然係知音人喎!

    回覆刪除
  5. 有去皮馬蹄嘛...唔係路既...
    [版主回覆01/17/2011 20:11:00]        妳先唔係路呀!去得皮 嚟賣果 啲蔬菜都唔慌新鮮,唔爛都偷笑喇 !

    回覆刪除
  6. 爤你個頭咩....不知幾新鮮...依家好多係為左方便d懶人如你呀..
    [版主回覆01/17/2011 22:32:00]        我先唔懶呀,一係唔好食,一食就自己一手一腳去整,唔會假手於人!

    回覆刪除
  7. Fatgarfield 肥加菲2011年1月21日 下午10:31

    This is a good dish, and healthy too!
    [版主回覆01/23/2011 16:27:00]        Yes, as you say, it's a healthy dish, low sugar, low salt & low fat!

    回覆刪除