2011年1月12日星期三

超感動!!

        由細到大,每年都例必最少講一次:冬天有咩好~~~~~~!!


        每年冬天都係好辛苦咁 "捱" 過:手指、腳趾爆拆,裂到流哂血;手腳冰冷,同雪條無分別;凍到人都懶,朝早就算已經瞓醒,都要成粒鐘後先至 "夾硬" 起身,浪費哂啲時間!


        今年仲慘,病鬼埋 o添!呢個星期超凍不特只,仲咳到甩肺,連聲都失埋!上星期五喺中心教到最後一個學生時,明明 45 分鐘嘅堂,教到變75 分鐘,點解?因為果陣時教琴就好似臨終交帶遺言咁款,講幾隻字就要抖一抖氣,間中仲咳到講唔到嘢 o添!成堂大部份時間都係要嚟抖氣,咁你話我點夠膽準時落堂呢,如果唔係,一陣間個學生仲以為我呃鐘 o添呀!!


        睇完醫生,食咗藥都係照咳,越夜就越咳得犀利,瞓著覺都可以咳醒,問你服未!唔係講笑,真係咳到個身側邊啲肌肉都勁痛,睇嚟都就快咳到有六嚿腹肌 o架啦!


        做咗十幾年嘢都好少請假,就算病都會死撐,請假日子真係五隻手指數得哂,今次都唔例外,照教可也!返到老人中心照教唱歌,班學生仲講笑咁話:「今日我哋可以 "蝦" 阿 sir 喇!」中心姑娘 Helen 入到嚟,其中一位學生就即刻叫佢俾個咪我用,唔駛我講咁大聲, Helen 見到我失聲,就即刻去沖杯暖嘅蜜糖水俾我飲;下晝返到社區中心,經理見我咁嚴重,重即刻拎出佢嘅私伙羅漢果枇杷膏俾我沖水飲,其他同事睇到都 "眼紅" 呀!!呢兩杯 "特飲" 令到我好感動,簡直係雪中送炭!雖然只係小小一杯普通不過嘅蜜糖同枇杷膏,但背後嘅心意卻無比偉大!


        星期日打電話俾 Louisa,話俾佢聽我唔舒服兼失聲,想俾把聲休息吓,所以星期二唔過去同 Arthur 上堂。到咗夜晚,Arthur 同 Genevieve 都分別 send SMS 俾我、問候我,我一睇見真係心都甜哂,依家真係好少學生會咁做 o架喇!尤其係 Arthur,由於佢係讀國際學校嘅關係,所以嬲中文都唔係太好,但今次佢仲專登用中文字 send SMS 俾我,我真係好感動呀!


        希望呢個冬天快啲過去啦!


5 則留言:

  1. 開唔倒聲.....可試用龍利葉冲氷飲.....好有效。 咳就最麻煩.....建議出外一定要帶頸巾, 保持頸部溫暖好緊要!飲蜜糖水可能更嘢痰....多飲熱開水OK架喇!試吓煲川貝飲吖.... 我呢邊仲 C 呀......噚日零度....今日得四度....我都有想死嘅感覺呀!出外冇條頸巾真係唔掂架!
    [版主回覆01/12/2011 18:26:00]        龍 脷葉係用新鮮定乾品呢?要煲幾耐呀?         頸巾已經係我冬天外出必備 o架啦!         係啦,好多朋友都叫我飲蜜糖,但我都係飲過一次咁大把,咪就係怕惹痰囉!我今日用雪梨、瘦肉、沙參、無花果煲湯,原本都 諗住落川貝 o架,但係原來屋企無喎。咁鬼凍,得果幾度,都費事專登落街買囉,一陣間落街又試凍嚫就大鑊喇!         妳都覺得想死呢,真係都唔知仲要捱多幾耐 o添呀!

    回覆刪除
  2. 咳吾係講笑, 藥就更加吾講得少, 我個人覺得西藥醫咳真係麻麻地.
    [版主回覆01/12/2011 18:28:00]        妳無講錯,今日 啲藥 就快食完,都依然係咁咳,死得喇!

    回覆刪除
  3. 有冇去睇醫生呀...你除左飲止咳野..仲可以買返d川貝,煮飯放係飯面蒸左黎連飯一齊食...止咳都好有效....
    平時做下運動提升下體能先得家....咁弱不禁風..點行走漿糊呀..
    [版主回覆01/12/2011 18:33:00]         本來我今日都 諗住用川貝煲湯,但係原來屋企無喎,天氣咁鬼凍,得果幾度,都唔想專登落街買川貝,一陣間落街又試凍嚫就仲大鑊喇!……就咁蒸 嚟食!?唔係呀嘩,苦到阿媽都唔認得 o架喎!!         我出 嚟行走 "漿糊" 都已經十幾廿年啦,一直都好少病到咁厲害,真係十年都唔逢一潤呀!

    回覆刪除
  4. 祝您快點好番.  近來的天氣真的好凍,  好容易病.  多多保重.
    [版主回覆01/16/2011 00:26:00]        多謝妳關心呀!         唔係講笑,真係凍到震 o架,我住屯門,仲對住個海,真係凍到發瘟呀!

    回覆刪除
  5. 龍 脷葉係乾架......好似冲茶葉咁焗吓就飲得架喇!
    [版主回覆01/17/2011 20:12:00]        咁方便?又幾好喎!

    回覆刪除