2011年2月7日星期一

新年糕,糕,糕!!

        晚晚餐係全糕宴,食齊哂三款唔同口味嘅賀年糕。


        不過,因為試用咗部新相機,仲未識用,求其影吓,所以質素勁差,不過我已經 edit 過 o架喇,請大家忍耐、忍耐!



首先出場嘅係自家制五香臘味芋頭糕


 



跟住係 Winnie 媽咪親手整蘿蔔糕


 



繼續係自家出品,香甜紅豆糕


 



一碗薏米腐竹糖水加三款賀年糕點,今次仲唔係新年糕,糕,糕!!


 


祝大家  步步高昇


6 則留言:

  1. 我出街買既 芋頭糕及蘿白糕到"叔"左呀
     
    [版主回覆02/07/2011 19:42:00]        可能天氣暖番呀,定係妳無放落雪櫃呀!?

    回覆刪除
  2. 糕天糕地呀....幾時食得哂家....
    我鐘意紅豆糕
    [版主回覆02/07/2011 19:40:00]        食多一餐半餐就攪掂喇!         係啦,紅豆糕勁正呀,M.A 都唔識食 嘅!

    回覆刪除
  3. 有糕食, 就有新年氣氛。我都鍾意呀 !
    [版主回覆02/07/2011 19:41:00]        妳講得無錯呀,我屋企不 嬲都無乜過年氣氛,靠哂 啲年花同年 糕撐場咋!

    回覆刪除
  4. 我對碗糖水有興趣啲, 糕糕都係食一兩件夠晒皮lu
    [版主回覆02/09/2011 01:49:00]        腐竹糖水一樣咁正 o架,不過我唔係用腐竹煲,而係用腐皮碎煲!

    回覆刪除
  5. 一次食咁多糕........唔濟咩?
    [版主回覆02/09/2011 02:59:00]        有幾多呀,我同老豆兩個當飯食喎!

    回覆刪除
  6. 嘩.......好宏偉噃.......今年我自己又整咗d , 家人又比咗d, 雪櫃出現糕疊糕的場面:p
    [版主回覆02/13/2011 01:46:00]        哈哈,我個雪櫃都有玩年糕層層疊呀! 自己整 咗兩底芋頭糕,一底紅豆糕,朋友又送 咗一底蘿蔔糕 。

    回覆刪除