2011年2月3日星期四

恭賀新禧!

        今日係新正頭大年初一,我喺度祝各位 blogger 龍馬精神、一本萬利、心想事成!



恭賀新禧,新年快樂呀!


 



每年農曆年,遠在加拿大葉太都一定會寄個賀年卡俾我哋,
真係有心!


 



        每年年初一都秉承住媽咪嘅指定動作:咪就係煮南乳炆齋囉!不過今次有啲特別,加Louisa 喺意大利帶返嘅勁香牛肝菌,不過唔知係因為炆得太耐定係南乳味太濃,食唔到牛肝菌嘅香味。


 



        年初一必定會去伯伯、伯娘屋企拜年兼食晚飯,當中除咗我之外,表嫂 Polly 都會食齋,所以佢同表姐 Flora 呢幾年都有親手整少少素菜小食,咁我都唔可以次次都齋食唔整嘢 o架!今年就整番個齋鴨腎同佢哋一齊分享。


 


        好喇,趕住出去拜年喇,遲啲再見!恭喜發財!!


2 則留言:

  1. 祝新年快樂、身體健康、心想事成!

    [版主回覆02/05/2011 00:19:00]        Juillet,恭喜發財,身體健康,事事順理,新年快樂!

    回覆刪除
  2. 新年喜樂呀
    [版主回覆02/05/2011 00:20:00]         Jen Jen,新年快樂,身體健康,心想事成!

    回覆刪除