2012年10月14日星期日

焦糖豆漿布甸 Caramel Soymilk Pudding

        早前 Winnie 問有冇焦糖布甸食譜,令我諗番起原來想整好耐但又無咗件事,真係要多謝佢提一提,我先至會醒起呢個簡單易做但又好好味嘅甜品。
 

 
焦糖漿

材料:
          80
          2 茶匙
熱水      2 湯匙

- 將糖同水倒入煲內加熱,邊煮邊搖晃煲身直至糖溶。

-
繼續加熱,直至煮到自己想要嘅焦糖色。

- 熄火後倒入熱水,搖晃煲身令焦糖與水能均勻混合。

- 趁熱將焦糖漿倒人容器內。

-
放入雪櫃雪至焦糖凝固,待用。

 
豆漿布甸
 
材料:
豆漿              400 毫升
                
60
雲呢嗱枝      1/2
雞蛋              3
蛋黃              1

- 豆漿同糖倒人煲內加熱;切開雲呢嗱枝,刮出雲呢嗱籽。

- 雲呢嗱籽加入豆漿內一齊煲,當糖煮到完全溶解後就可以立即熄火。

- 雞蛋同蛋黃拂打成蛋液,之後將豆漿逐少倒入,邊倒邊攪拌均勻成布甸液。

- 布甸液過篩至容器內,然後放上烤盤上。

-
烤盤內倒入熱水,放入已預熱至 150 嘅焗爐內,焗約 40 分鐘至熟透凝固。

-
出爐攤凍後放入雪櫃雪至稍為硬身。

-
用竹簽喺布甸與容器之間繞一圈,然後倒扣到碟上享用。

以上材料份量可做布甸
4 – 5 杯。
 
 


豆漿整果然比起用 cream 整清爽好多,但係我覺得成個布甸
靈魂係個焦糖漿,無咗佢肯定遜色不少,好鍾意焦糖嗰種
香濃味道,而且唔會好甜,甜中帶少少苦味。





Notes
-
製作焦糖漿時要特別小心,因為焦糖漿極之高溫,將熱水倒入時會猛烈四濺。

- 煮豆漿時不可煮得太熱,約 60 即可,否則倒入蛋液時會將蛋液煮熟凝固。

-
若烤盤內嘅熱水已完全蒸發但布甸又未焗熟的話,記得注入熱水繼續蒸焗。



6 則留言:

  1. 個樣好得咁噃...
    [版主回覆10/16/2012 01:44:37]唔單只個樣好得,味道都一種得,得咗!!
    幾時整俾少爺仔食呀?

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年10月15日 下午8:34

    朋友,幸好我唔鐘意呢個甜品,如果唔係我追唔得咁快,你個檸檬玉米蛋糕都未做,我仲未買到玉米粉,.所以好彩好彩.呢個幾好吃都唔關我事......
    [緊張大師-小女人回覆10/25/2012 22:11:44]我問人仲搞笑,比粟粉我係白色我同佢講係黃色佢仲比電腦我睇話上網查過玉米粉係台灣人既粟粉咪係白色囉.....
    [版主回覆10/24/2012 16:08:17]嗰間「Taste」都無!?已經算好大間超市啦喎!唉,我幫妳買好過啦!
    [緊張大師-小女人回覆10/23/2012 22:33:46]今日去了九龍塘又一城那間大型超市都買唔到喎,真係要出尖沙咀呀,一田或city supper一定有
    [版主回覆10/23/2012 01:47:46]妳去咩鋪頭買呀?咁妳索性話要粟米粉囉!
    [緊張大師-小女人回覆10/22/2012 15:43:56]唔~覺得甜了少少, 可能個檸檬唔太酸但家人話好食,我整了大樽,可以塗包包又打算整蛋糕,今日出去買東西那小子唔知乜叫玉米粉.....
    [版主回覆10/22/2012 00:20:32]喂,太太,妳自己為食就唔好懶我引妳喎!!
    妳整咗檸檬醬嗱,味道 OK 嗎?
    [緊張大師-小女人回覆10/21/2012 10:05:44]我會去二記睇下呀,因為老公答應他放假陪我出去買粉,那順道睇睇有無,因為我好心急要整呢個檸檬玉米蛋糕,我學了你整檸檬醬咁點都要做呢個來吃,你整得咁靚係度引隔離無計啦.....如你整出來唔係咁靚我無興趣整喎
    [版主回覆10/20/2012 23:27:01]但係呢個牌子都一定係「超大」超市先有得賣,咪又係一樣係大財團連鎖店!
    [緊張大師-小女人回覆10/16/2012 15:54:10]我以前學過點整焦糖,但總提不起興趣食,我係好鐘意食糕點既人,若我再鐘意食你呢個布甸就好搞唔掂啦,幸好有一樣半樣我唔食,咁點追得到你整咁多好東西呢.
    我係未出去買,等得老公放假可能有朋友來我家咁又無外出,咪成日都未買到,我住係鄉下地方老人區,百佳都係豆腐咁細間邊有呢種東西買架,我唔多鐘意幫這些大才團買東西,討厭極.等我睇下你介紹呢個牌子先,稍後有時間會整比你睇
    [版主回覆10/16/2012 01:50:23]點解唔鍾意?唔好食咩?
    玉米粉?我又係喺 Winnie 樓下間糧油食品批發度買㗎!其實好多地方都有得買,大型超市及部份烘焙店都有得賣,最容易搵到又可靠嘅牌子咪係 「Red Mill」囉:
    http://www.bobsredmill.com/medium-grind-cornmeal.html?&cat=5
    不過價錢都唔平呀!

    回覆刪除
  3. 下次試下用豆漿先~ 你係咪用無糖嗰隻呀?
    [版主回覆10/20/2012 23:22:05]我其實係自己煲,不過好簡單,好似煲腐竹糖水咁,唔落糖就得喇!

    回覆刪除
  4. 呢個間中食返又係好正....
    [版主回覆10/20/2012 23:27:51]呢個我諗我會成日整,因為好食之餘又容易整!

    回覆刪除
  5. 整得好靚, 我都要試下先! 唔該。
    [版主回覆10/20/2012 23:29:27]多謝妳!
    記得整好就掟上 blog 呀!

    回覆刪除
  6. 真係弄得好美呢.多美的甜品呢
    ....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下
    [版主回覆10/20/2012 23:29:39]多謝妳讚賞呀!

    回覆刪除