2013年2月24日星期日

香茅咖喱雞



上次整完冬蔭功之後,用剩咗啲香茅、檸檬葉同青檸放雪櫃,都要盡快用咗佢。呢個時候,我就走去揭本娘惹食譜,睇吓有邊個食譜會用得著呢幾樣嘢,俾我發現到有個椰汁咖喱雞真係會用到香茅、檸檬葉,就連青檸都加埋落咖喱,哈,真係天助我也!!於是就參考咗佢部份用料同煮法,用咗現成港式咖喱醬,/再結合自己嘅做法,就做出呢味香茅咖喱雞喇!



 





材料:

薯仔
洋蔥
番茄
椰漿
椰絲


醃料:
紹酒
生抽
蠔油


 


香料:
芫荽籽粉
香茅
南薑
咖喱醬
檸檬葉


調味料:


魚露
青檸汁
辣椒油


 


- 將雞洗乾淨,切件後用醃料醃好;薯仔刨皮後切件,小部份切碎,將大件薯仔略炸至金黃。

-
洋蔥去衣後切件,留起小部份切碎;番茄洗淨,去蒂後切件。



-
香茅洗淨後用刀拍鬆,然後切小段;南薑去皮後切片。



-
燒熱鑊,放入芫荽籽粉,白鑊烘香,盛起;椰絲用白鑊炒至金黃色。



-
燒熱油,除檸檬葉外,將其餘香料及洋蔥碎全部爆香。



-
加入雞件兜炒至完全沾上香料後,將薯仔及洋蔥落鑊繼續兜抄一陣間。



-
倒入椰漿及適量水,兜炒均勻後,轉中慢火燜至材料全熟,其間不時兜炒。


-
將番茄、椰絲及調味料落鑊,不斷兜炒至咖喱汁變得濃稠即可上碟。






咗香茅、南薑同檸檬葉一齊煮咖喱,味道帶點東南亞風味。









上碟後再加多少少辣椒油,更加香濃惹味哦!!








Notes
-
切碎薯仔會比較容易煮至溶化,可令咖喱更加濃稠;而炸過嘅薯仔則比較硬身,無咁易煮爛。



-
洋蔥碎除作為香料用之外,亦因為比較容易煮溶,可令咖喱更加香甜。



- 炒椰絲時必須用慢火,否則好易炒燶。

-
番茄最好最後加入,否則會煮得過腍而且煮爛。

2 則留言:

  1. 呢個好惹味!!等我又整!!
    [版主回覆03/10/2013 23:39:21]係囉,試試啦!或者妳可以刻意將薯仔壓爛囉!
    [BK回覆03/08/2013 13:24:44]下次切多小小細粒嘅
    [版主回覆03/08/2013 02:12:06]咁妳有冇將其中少部位薯仔切細粒呀?薯仔煮溶咗,個汁就自然會幾得濃稠,好靚呀!
    [BK回覆03/07/2013 13:04:58]上星期整咗食咗正呀!不過稀咗D賣相你果碟靚好多!本來想再整不過今日個個有點作感冒遲下再整
    [版主回覆03/06/2013 22:01:51]整啦整啦,妳實鍾意㗎!

    回覆刪除
  2. 加多少少辣椒油....
    [版主回覆03/06/2013 22:01:13]已經好多㗎喇,煮時落咗幾羹,影相時再落多少少就夠喇,妳真係個辣精呀!!

    回覆刪除