2013年2月25日星期一

三色貝殼蛋糕


聽晚中心春茗聚餐,難得全部導師同職員齊集,整啲小蛋糕請大家食,當係同大家拜年啦!




你哋可能會問:得兩種味道,點解叫做三色呢?其實真係有三種
味道㗎,只不過其中一種焗完之後變到好深色啫!







三隻味道分別係:蜂蜜綠茶、原味同咖啡。







今次隻原味蛋糕用番溶牛油同檸檬皮茸整呀!







包裝好嗰兩盒係送俾 Miss Cheng 同 Winnie,因為佢哋兩個都有
送禮俾我,我回番禮俾佢哋,剩低嘅就大家一齊分享啦!





食譜遲啲先後補啦,今日已經攪足成日,由朝做到晚,未停過手,夜晚餐飯都攪成點鐘先食,依家已經好攰喇,要瞓覺喇!!

3 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年2月25日 下午6:20

    你真係要整一日啦,因為做了咁多,我同你一樣試過整唔同味道但出來效果好似無分別咁.你呢個食譜我一定要試看看會否有泡泡,我估係我手藝問題才出現泡泡
    [緊張大師-小女人回覆03/26/2013 12:37:26]努力中.
    [版主回覆03/21/2013 22:29:59]努力啦!工多藝熟呀!
    [緊張大師-小女人回覆03/21/2013 12:23:53]係啦,成日話要輕手又要快無眼睇.......
    [版主回覆03/06/2013 21:50:28]呢幾個味道好出,完全唔會無分別呀!
    咁妳試整啦,可能妳唔攪得咁大動作會好少少。

    回覆刪除
  2. 三种味道咪好正.. 我like green tea 呀!
    [版主回覆03/06/2013 21:48:06]係呀,各有各特色哦!

    回覆刪除
  3. 經常想整呢款, 但未買模。
    [版主回覆03/06/2013 21:47:41]咁快啲去 JUSCO Living Plaza 買啦,依家做緊九折呀!

    回覆刪除