2013年2月4日星期一

久違了的 pizza

上次Mini Savory Muffin 時用剩咗好多西班牙肉腸片,都係要幫佢搵出路喇!見自己都好耐無整 pizza,就用佢嚟整啦!





無整咁耐,好彩都無失手,厚批底好軟熟。








顏色繽紛嘅食材為個 pizza 賣相加唔少分哦!








咗肉腸之外,仲有粟米同青椒,當然唔少得個自家製番茄醬啦!








批底及番茄醬做法可參考《莎樂美鮮白菌薄餅》。

15 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年2月4日 上午8:47

    你就好啦,無整好耐都無失手,我一無整就一定失手...
    [版主回覆02/11/2013 20:14:19]之但係整過一次,知道個食譜係 work 的話,下次再整跟足一模一樣咪應該唔會有事囉!
    [緊張大師-小女人回覆02/06/2013 08:28:08]可能我真係一個無天份又唔聰明既主婦啦
    [版主回覆02/05/2013 01:22:56]點會咁呢?照計無可能㗎喎,都係跟同一食譜啫嘛!睇妳整叉燒就知!

    回覆刪除
  2. Pizza, 真係快捷方便
    [版主回覆02/05/2013 01:21:43]係囉,呢排無乜時間整麵包,咪整 pizza 頂住先囉!
    係呀,隻青椒係辣㗎,不過我嫌佢唔夠辣囉,好似完全唔辣咁滯!

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意西班牙肉腸,不過多數用嚟煮意粉啦!
    pizza我都好耐冇整,你呢個好正!!
    [版主回覆02/11/2013 20:10:04]多謝妳欣賞呀!

    回覆刪除
  4. 我都想食pizza,明天整。哈
    [Mrs. Benz 班太回覆02/06/2013 10:45:54]我又要睇

    回覆刪除
  5. 我今日咁又係食Pizza, 又一城新開的餐廳吃( 門口有示範做蛋糕的), 那個Pizza 好吃呀 !
    [版主回覆03/06/2013 17:23:46]咁要親身到場睇睇先知喇!
    [芹菜回覆02/28/2013 17:52:55]我唔記得個名, 在溜冰場旁, 好多人排隊。
    [版主回覆02/11/2013 20:05:22]係?叫咩名呀?

    回覆刪除
  6. 我鐘意食薄底呢~
    [版主回覆02/11/2013 20:04:47]我都想試整薄批,但唔識整,整過一次又係一樣發大!妳有冇好食譜呀?

    回覆刪除
  7. 冇落芝士咩?
    [版主回覆02/11/2013 01:40:00]有呀,妳見唔見到啲料下面有啲米黃色物體呀?嗰啲咪就係芝士囉!不過唔知點解唔溶!

    回覆刪除
  8. 我都好耐無食啦
    [版主回覆02/11/2013 01:41:02]係?咁 P 姐妳有大把好嘢食嘛!

    回覆刪除
  9. 工聯會王國興議員是越南難民2013年2月6日 下午11:25

    我何文達是赤柱八間屋原居民, 現在正申報我在赤柱大街的祖屋成為香港法定古蹟. 妳要知道英國在販毒戰爭中用武力侵佔香港, 搶走許多香港人財物.當時侵華英軍大部分都是基督徒. 所以妳未到18歲思想未成熟時不要入讀聖馬可中學,聖貞德中學,中華傳道會劉永生中學,嘉諾撤書院 和 中華基督教會桂華山中學. 因為過早被迫偏信某神對妳的心智發展有不利的影響. 最好入讀無宗教信仰的學校 張祝珊英文中學, 香港中國婦女會中學, 筲箕灣官立中學, 中華基金中學 蘇浙公學 ,閩僑中學 ,筲箕灣東官立中學 ,文理書院(香港) ,培僑中學 和 東華三院李潤田紀念中學 就是最好的中學了,起碼不會迫妳上耶穌堂,浪費妳的時間.
    我以香港原居民身份反對外傭和窮大陸人享有居港權. 打倒民主黨,公民黨,社民連,民協,街工,職工盟和天主教. 新界原居民大團結萬歲 ^^
    http://news.hkheadline.com/dailynews/headline_news_detail_columnist.asp?id=75000§ion_name=wtt&kw=8
    辦學團體聖公會瞞騙交稅敗訴須繳利得稅1.8億 法官指聖公會以慈善為名呃香港人為實 稅務局就大埔豪宅鹿茵山莊發展項目向聖公會追收逾一億八千萬元利得稅一案,高院昨駁回聖公會的上訴,聖公會須繳付稅款,預計判決將成為稅務局向慈善團體徵收發展地皮利得稅的參考案例。法官指聖公會出售其鹿茵山莊物業後,獲利逾十一億元,但無帳目證明如何將利潤在香港作慈善用途,故稅務局以聖公會用該地皮做生意賺錢及追稅,是合理決定。香港聖公會教省秘書長管浩鳴牧師稱,要與法律顧問研究判詞後始決定會否再上訴......
    http://the-sun.on.cc/cnt/news/20100128/00407_020.html
    神職人員再爆出性侵犯男童醜聞。基督教宣道會一名前傳道人馮俊業,於過去二十年先後非禮三名男童和少年,最早一次侵犯一名年僅十三歲男教友並替對方口交,及至他成為傳道人又重蹈覆轍,在寓所非禮另外兩名少年。涉案前牧師被捕後透露自己年幼時亦曾遭性侵犯,繼而對男性產生興趣。神父馮俊業昨日在區域法院承認五項非禮罪,還柙至今日判刑。 現年四十一歲的男被告馮俊業,為基督教宣道會秀茂坪堂前傳道人,惟自性侵犯案件被揭後,已於○五年十月辭退基督教宣道會的職位......
    http://the-sun.on.cc/cgi-bin/hotnews2.cgi?a=news&b=20071026&c=20071026023902_0000.html
    打倒英國人,日本人,菲律賓人 ^^

    回覆刪除
  10. Pizza ⋯⋯經常買
    [版主回覆02/11/2013 01:43:39]妳自己整都得啦,咁簡單!

    回覆刪除
  11. 好耐無食 pizza 啦
    祝蛇年行好運,事事順利,得心應手,身體健康,心想事成,步步高陞
    [版主回覆02/11/2013 01:46:23]好多謝妳呀 Ugly Witch!
    我都祝妳龍馬精神、萬事如意、生活愉快!

    回覆刪除
  12. 好靚pizza

    祝新年平安大吉。
    [版主回覆02/11/2013 01:44:53]多謝你呀 Moon 哥!
    祝你身體健康、生活愉快。

    回覆刪除
  13. 緊張大師-小女人2013年2月9日 下午9:33

    老友記祝你新一年順利如意,今年好過舊年呀.你好忙呀我又好忙呀....
    [版主回覆02/16/2013 23:58:13]係,知道!
    [緊張大師-小女人回覆02/16/2013 22:27:40]多謝你咁正既祝福呀,健康好重要所以我鐘意身體健康為首要目的,你都要呀,唔好成日病,知道嗎?
    [版主回覆02/11/2013 01:48:20]臨近年尾就個個都咁忙呀!
    我都祝妳身體健康,青春常駐、成日有老公錫!

    回覆刪除
  14. 祝 Kestrel 新春大吉, 事事如意, 身體健康 ~~
    [版主回覆02/11/2013 01:37:36]多謝芹菜!我都祝妳龍馬精神、財源廣進!

    回覆刪除
  15. 祝你身體健康, 萬事如意, 心想事成
    [版主回覆02/11/2013 01:36:28]多謝班太!我都祝妳身體健康、廚藝高超!

    回覆刪除