2013年4月1日星期一

再煮 Paella

今日 dayoff,完全唔使教琴,唔單只瞓到自然醒為止,起咗身之後仲乜都唔做,hea 足成日,不過你哋唔好即刻話我懶,浪費時間呀!對我嚟講,可以咁 hea 嘅日子真係唔多,好難得㗎!


 


Hea 咗成日,唞夠哂喇,咁夜晚嗰餐就做番多少少功夫啦,整 Paella 呀!!





煮一個人份量,一嘜米就夠哂,你睇,已經可以煮到成鑊喇!







今次煮paella 夠哂豪呀!咁少料都話豪?係呀,因為用咗比黃金仲要貴
番紅花去煮嘛!多謝老友 Louisa 俾啲番紅花我過吓癮啦,
不過顏色真係靚好多,仲有種好特別嘅香味㖭!









其實以一個人嘅份量嚟講,已經算係好多料喇,
數唔數得出我用咗邊幾樣嘢去煮呢?








要食譜的話就睇番《西班牙海鮮飯》啦!

4 則留言:

  1. 我估有: 青口, 西班牙臘腸, 洋蔥, 蔥粒, 橄欖, 青椒, 紅椒, 蝦, 蕃紅花, 米 , 唔計水和調味料,
    總共有: 10樣。 啱唔啱? 啱左有無獎?
    [版主回覆04/01/2013 15:32:22]原本啱哂係有獎㗎,不過可惜妳答錯少少呢,呵呵!
    係西班牙火腿,唔係臘腸;無蔥粒,係新鮮 oregano 呀,上次我話嗰棵怪物哩!仲有雞肉呀!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年4月1日 上午9:09

    有時間去抖下一大享受,要為自己加加油呀.幸好唔太愛呢個飯,你慢慢嘆啦不用多雙筷啦
    [版主回覆04/09/2013 15:40:30]見面時就俾妳啦!
    [緊張大師-小女人回覆04/09/2013 12:39:16]一言為定呀.......期待
    [版主回覆04/09/2013 02:33:56]好,就請妳食南瓜 scone 啦!
    [緊張大師-小女人回覆04/08/2013 08:59:33]不用啦,你自家吃啦,我要食南瓜英式烤餅
    [版主回覆04/02/2013 02:14:30]咁係咪即係話,又想我整俾妳試吓呢!
    [緊張大師-小女人回覆04/01/2013 17:16:14]我認同好正見到咁多料都知啦,只係我可能未食過,如有機會試下會愛上都唔奇,世事無絶對
    [版主回覆04/01/2013 15:34:09]嘩,咁正咁好食嘅 paella 都唔識欣賞,妳無呢個福氣歎囉!個飯真係好鮮味㗎,索哂所有材料嘅精華呢!

    回覆刪除
  3. 咁大pan可以食足幾餐
    靑紅椒、橄㰖、蔥、洋蔥、香草、番紅花、靑口、蝦、臘肉/腸、米!
    [版主回覆04/01/2013 15:37:48]睇相個 pan 好似好大,但其實都係得 24 cm 直徑咋,而且好淺,所有材料其實都係撻底咋!
    妳都估到九成喇,不過就無蔥,嗰啲係切碎 oregano,仲有係西班牙火腿同雞肉呀!

    回覆刪除
  4. 瞓到自然醒......恨C我喇!
    仲整個咁正嘅飯......引C我呢!
    [版主回覆04/02/2013 02:05:25]使乜恨 C 妳、引 C 妳喎!嗱,搵日妳攪一次罷工,講明乜都唔做,跟住同大少講,如果唔整 Paella 俾妳食,就繼續罷工落去,直到佢肯煮俾妳食為止,咁咪一次過滿足哂妳兩個願望囉!!

    回覆刪除