2013年6月12日星期三

南瓜乳酪英式烤餅

係呀,又係南瓜呀!不過今次係用南瓜粉而唔係新鮮南瓜蓉,而做法則參照洛神花 scone

記得上次整南瓜 scone 時,blog 友小女人 - 緊張大師話見到都好想食,咁啱聽日又約咗佢見面食飯,就做嚟當係伴手禮送俾佢啦!





顏色同上次一樣咁金黃、咁吸引。








今次用咗 Ernest 媽咪包粗粒南瓜粉嚟整,充滿住南瓜籽嘅香味。








scone 麵糰貼住咁排放係會升得比較高,道理同用中空模整雪芳蛋糕差不多。








鍾意食比較鬆軟及濕潤嘅 scone 的話,呢個食譜就最啱喇!





食譜參考:
- 豆漿南瓜英式烤餅

- 洛神花英式烤餅

5 則留言:

  1. Kestrel你係咪好中意食南瓜嘎?
    [版主回覆06/14/2013 01:36:26]咁妳要為囡囡而整哦!
    [謙盈媽咪回覆06/14/2013 00:00:25]哦...原來如此 ,
    我地一家4口係得阿囡中意吃南瓜咋
    [版主回覆06/13/2013 22:34:06]哈哈,我估你哋更會咁諗㗎喇!我係真係好鍾意食南瓜,但係唔係因為鍾意食而狂整,因為根本係完全食唔到南瓜味,只係因為咁啱得咁橋,迫埋呢期整啫!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年6月13日 上午8:35

    嘩,你送比我食架,多謝你呀,我現在已想咬口啦,感恩夢想成真.......等等等等......
    [緊張大師-小女人回覆06/16/2013 18:44:27]我全部試晒啦,對我可能有食過外面那些所以未係我理想,但我先生第一次食佢不停話好食呀,笑死我添,不停話幾好喎幾好食淡淡咁....
    [版主回覆06/13/2013 22:31:40]記得試勻哂咁多款做法嘅 scone 之後,話俾我聽邊款妳鍾意呀!

    回覆刪除
  3. 嘩....
    [版主回覆06/15/2013 23:13:34]原來係咁,嚇得我呀!
    [yvonne yycake回覆06/15/2013 15:22:39]哈...我愛南瓜咋...
    [版主回覆06/13/2013 22:30:22]嘩咩呀?好肉酸呀!?

    回覆刪除
  4. 有D眼花⋯以為你整"南乳"scone咁創意
    不過你估得唔得
    [版主回覆06/14/2013 16:58:10] 妳都得㗎喇妳!!
    不過話時話,妳呢個 idea 都真係唔錯喎,我反而覺得都應該幾好味喎,要搵日試整至得!

    回覆刪除
  5. 好想食呀!!!!
    [版主回覆06/19/2013 02:09:02]隨便啦,唔使客氣!

    回覆刪除