2013年6月30日星期日

至愛芝麻醬

樽日式芝麻醬其實已經食哂好耐,但係一直都唔願郁手整,因為覺得洗芝麻同花生去衣好鬼死煩!


 


上次同 Li Kien 去探陳老師時,喺佢屋企食埋 lunch,其中有碟茄子 Li Kien 一食就話非常好食,但原來其實超簡單,工人只係將茄子蒸熟,之後再撈個日式芝麻醬就攪掂,食過之後,覺得又真係幾好味喎!於是就令到我 起心肝去整芝麻醬喇!





夏天有
日式芝麻醬好方便,因為整好多涼拌菜式都可以用到佢。









今次好有心機同耐性咁去打芝麻同花生,你睇,真係完全打到變成糊狀呀!







至愛芝麻醬 03y

哈哈,學識咗呢個懶人餸之後,放工返到屋企無乜時間煮餸的話,就靠佢喇!






食譜請閱《自家製日式芝麻醬

2 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年7月4日 下午5:42

    唔係懶只係你下班時間太趕而已,那學懂了就方便多,但係我要考慮下整唔整芝麻醬先,要咁樣打法......但總比在外買回來好多喎,自家整有保證
    [緊張大師-小女人回覆07/22/2013 16:05:09]哦,明白啦,知道了
    [版主回覆07/07/2013 19:33:06]查實買現成方便好多,而且味道其實係無咁好味,因為唔係用日本芝麻整,如果用日本芝麻整的話,成本貴好多,不如買好過囉!

    回覆刪除
  2. 真係乜鬼都自家製架喎 勁!
    [版主回覆07/07/2013 19:32:06]唔知點解,如果嗰樣嘢我識整的話,就提唔起勁去買現成!唔係勁嘅,係脾氣怪囉!

    回覆刪除