2013年6月18日星期二

無牛油檸檬醬

啲果醬存貨都食得七七八八,係時候要整定啲新喇!







今次都係整番檸檬醬,不過就唔用牛油,改用橄欖油,
因為真係頂唔順
奶味!








因為之後我會食橙,所以順手連橙皮茸都加埋入去,所以超香呀!




食譜請參考《自家製檸檬醬》。


6 則留言:

  1. 橄欖油? 會唔會有朕橄欖味呢?
    [版主回覆06/22/2013 21:04:07]我唔係用初榨,係用平時煮餸嘅橄欖調和油,所以完全無油味,淨係無咗你哋認為香嘅牛油味囉!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年6月19日 下午12:47

    我又要整,但是否食譜一樣只是牛油改為乜油都得呀?
    [版主回覆06/30/2013 23:15:35]
    [緊張大師-小女人回覆06/30/2013 08:04:31]對我,絕對有,只因我係一塊海綿,我鐘意去吸人家的優點.....我會不停吸吸吸的,但多謝你比機會我可以認識你,認識你真好.
    [版主回覆06/26/2013 01:24:04]我真係咁有影響力?
    [緊張大師-小女人回覆06/24/2013 06:34:36]其實跟你學得多,人都醒少少
    [版主回覆06/22/2013 21:04:33]全中呀,妳好叻呀!

    回覆刪除
  3. 你好呀!
    我想請教你檸檬醬點用? 我響圖書館借過一個留學法國藍帶美女廚神(好以叫 Joanna) 佢都有教檸檬醬,可以用來 溝雪榚梳打、淋在雪糕球或蛋糕上、果占等。 見到咁多牛油, 就算點好食都怕怕囉 ...仲嫌自己唔夠肥咩,所以睇下就算
    [版主回覆06/26/2013 01:23:33]唔使客氣,整好就同大家分享啦!
    [TERESA回覆06/24/2013 14:01:10]唔該哂,好我鐘意檸檬味、青檸味,好! 等我呢兩日整完向你報告,多謝哂
    [版主回覆06/23/2013 19:15:34]當果 jam 用,跟麵包、pancake、scone 都幾夾呀!仲可以用嚟整蛋糕呢!
    咁妳試試呢個方法啦,用橄欖油代替之餘,用量再減多少少,咪唔怕肥囉!我都係咁整呀!

    回覆刪除
  4. 你住我隔離就好喇.....大把好嘢食呢!
    [版主回覆06/28/2013 01:54:29]咁我使唔使申請移民美國呢?

    回覆刪除
  5. 我想問下可以存放幾耐呢??
    [版主回覆06/30/2013 23:15:11]唔知呀,我通常無理佢,放雪櫃超過半年都照食!

    回覆刪除
  6. 前天整咗喇,原來製成品唔多我諗大約1碗度,超好味,我運煲底果d 都刮埋出來空口食,亞女試味後話酸d,但好味。多謝你個食譜。

    想問下如果我想當小禮物送俾人,早上整,晚上送,又或者昨天整定,今天送,會唔會變壞?
    [版主回覆07/01/2013 23:18:52]咩碗先?應該都有小湯碗度咁多喇!我自己咪就係做到呢幾樽囉!
    應該唔會咁快變壞,又無奶製品喺裡面,同埋個樽妳之前已經消毒過嘛!

    回覆刪除