2013年6月4日星期二

肉桂乾果磅蛋糕

之前個燒味三寶飯真係好吸引嗎?好多 blogger 都以為我係喺街買返嚟!個炒飯就仲神奇,post咗喺 facebook 度就勁多好友俾個 “like”,就連仙姐都俾個 “like” 我,真係受寵若驚㖭呀!!間唔中見到仙姐都 like 吔鳴” 出品,都幾開心呀!!



好喇,言歸正傳,上次整無花果粗粒小麥麵包時用剩咗少少無花果,今日就連埋其他乾果一齊整 pound cake,順便清埋嚿無用好耐牛油。不過真係妹仔大過主人婆,為幾粒無花果就加多咁多其他乾果!





乾果用拔蘭地浸足兩日,又加埋肉桂粉同雲呢 extract,真係香到呢………








以前焗唔到靚靚爆裂直紋,原來又係因為無發熱線嘅原故,自從
知道咗之後,每次焗
pound cake 時,頭 15 分鐘都會先用
grill 模式,開行幾枝石英管,咁就攪掂呢個問題喇!





其他磅蛋糕食譜:
- 咖啡磅蛋糕



- 雜乾果杏仁磅蛋糕 



- 橙香杏仁磅蛋糕



- 柚子蜜磅蛋糕



- 抹茶合桃磅蛋糕


- 肉桂焦糖蘋果蛋糕



- 燕麥全麥香蕉蛋糕


 


- 香蕉蛋糕


6 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年6月5日 上午9:36

    你應該開心的,只因太出色又好樣喎,讚架.呢個蛋糕想唔讚又唔得添.忍唔住又要讚,個樣好靚個色好好,焗到剛剛好呀,我都係用酒浸左乾果先整,味道香好多.爆裂直紋我以為你用刀做出來的,因為我好早以前去學牛油蛋糕老師教我們用刀的,所以我以為你咁樣做出來.
    [版主回覆06/07/2013 02:52:22]所以真係個個人都會有自己的烘焙方式,要多留意過程及成品質量。
    [緊張大師-小女人回覆06/06/2013 10:13:59]啊.明白晒啦,咁真係好彩比你知道問題所在,那又可以解決左,焗出咁靚既蛋糕
    [版主回覆06/05/2013 21:10:38]係呀,妳講得無錯,我都係用刀割呀!不過以前我唔知自己個爐有呢個問題時,即使刀割後都焗唔到靚靚裂紋,如果唔割的話,裂紋就一定變成 S 字形,妳 click 上面個香蕉蛋糕睇吓就知喇!

    回覆刪除
  2. Pound cake 我like like 呀
    [版主回覆06/05/2013 21:06:47]我都鍾意,不過好邪惡囉!

    回覆刪除
  3. 焗得好靚,不過太魔鬼唔敢食咁多
    [版主回覆06/06/2013 12:55:24]哈哈,係呀,pound cake 真係好摩鬼呀!所以下次會試試用橄欖油整的食譜。

    回覆刪除
  4. 我好快食有乾果的CAKE架
    [版主回覆06/07/2013 02:52:54]哦,明白哂喇!
    [MOONmoon 如月回覆06/06/2013 13:31:10]打錯字,係好怕食!
    [版主回覆06/06/2013 12:56:05]咩意思呀?即刻好鍾意定唔鍾意食?

    回覆刪除
  5. 10個like.........
    [版主回覆06/11/2013 00:55:59]唔好客氣啦!
    [Motonako.A回覆06/10/2013 01:06:22]多謝先呀吓!
    [版主回覆06/08/2013 23:01:19]嘩,有 10 個 like 咁巴閉呀!咁如果妳有機會返港時我要整呢個蛋糕送俾妳至得喇!

    回覆刪除
  6. 好正呀! 我中意你呢個蛋糕呀!
    [版主回覆06/13/2013 22:49:40]唔使客氣!妳睇吓超市個冰櫃 / 雪櫃有幾多嘢賣:有麵包、蛋糕、muffin、甜品 ……… 反正都係整囉,咁一次整多少少,咁咪唔使成日做功夫囉,解凍翻熱就得喇!
    [謙盈媽咪回覆06/11/2013 02:32:52]又係喎, 送佢入"冷宮",真係一個好好方法,
    我下次都試試先,多謝你提醒我....
    [版主回覆06/11/2013 00:55:33]咁妳可以做一隻蛋份量,用 muffin 杯裝,自己歎咪得囉!tea time 時食件都幾盞,總好過買街外啦!我習慣樣樣都整多少少,攤凍後立即送入 "冷宮",想食時只需解凍翻熱,就可以隨時有得食,唔使次次整。
    [謙盈媽咪回覆06/10/2013 17:09:00]咁都俾你估到,勁~~~哈哈...
    可惜我小朋友唔多鐘意吃,整親都得我自己一個人吃,
    真係有d唔開心,我係好想吃的,但是我唔會整囉.....
    多數係街買黎吃...
    [版主回覆06/09/2013 22:05:02]多謝妳呀!咁妳一定係 pound fans 喇!

    回覆刪除