2013年7月1日星期一

涼拌雞絲粉皮

星期五整日式芝麻醬時,留起咗部份焗香芝麻同花生嚟整涼菜。

 


呢個涼拌菜係參照 Jacky Yu 個口水雞食譜,再用自己嘅材料同做法整成。個涼拌醬汁真係唔講得笑,好似 Jacky Yu 咁講,整緊嗰陣時,聞到個味就已經狂口水分秘喇,哈哈!







材料:
雞扒
青瓜
粉皮
炒香花生
炒香芝麻


 


醃料:

紹酒
胡椒粉


 


涼拌汁料:


生抽 2 湯匙
鎮江醋 2 茶匙
紹酒 1 茶匙
白醋 少許
1 湯匙
1/2湯匙
花椒粉 適量
薑蓉 適量
蒜蓉 適量
蔥花 適量


麻油 適量


辣椒油 適量


- 雞扒切去皮及多餘脂肪、洗淨,用醃料醃好,隔水蒸熟後切成粗絲。



-
青瓜洗乾淨,略刨皮及切去頭尾,開邊、去瓤,然後放入食物處理器內切片。



-
煲滾水,放入粉皮煮至透明,之後熄火,冚蓋焗至腍身,之後過冷河,瀝乾備用。


-
依序將粉皮、青瓜片及雞絲放入大碗內。



-
將涼拌汁料內全部材料拌勻,淋上材料上面,再灑上少量花生、芝麻及蔥花。



- 食時拌勻所有材料。




Winnie 幫我買咗包水晶粉皮,望落真係好晶瑩通透,應該係外銷到日本賣。
但係我自己就覺得麻麻
哋,因為口感太過煙韌有彈性,
都係鍾意食傳統粉皮多啲。









其實我係整嚟當做一味餸,但原來啲粉皮都幾飽肚,
單獨當成北方涼麵嚟食都得呀!


5 則留言:

  1. 夏天食最啱, 唔該晒
    [版主回覆07/04/2013 12:46:35]係呀,食完透心涼!
    唔使客氣喎!

    回覆刪除
  2. 請問邊度有粉皮買呀??
    [hon amy回覆07/15/2013 02:09:40]OK
    [版主回覆07/04/2013 12:47:53]超市同雜貨舖都有賣㗎!不過未必係呢隻牌子。

    回覆刪除
  3. 您呢個餸好吸引呀,特別是汁醬,謝謝您的分享,我也準備試吓整您那自製芝麻醬。
    另外,分享一個唔洗抹碗方法,我每洗乾淨D碗碟後,用D滚水過下,之後反轉放一陣,就乾哂,唔洗抹就可放番入櫃喇,你可以試吓,睇吓是否好D。
    [版主回覆07/04/2013 12:52:23]個涼拌汁真係好惹味,聞到都已經流口水喇!
    試吓整個日式芝麻醬啦,唔難整,係煩少少同要多少少耐性啫,不過起碼自家製作無添加劑,仲可以調校自己鍾意嘅味道。
    都係一個好方法喎,考慮一下先!多多謝妳分享呀!
    Jenny 呀,妳張相都好吸引啫!!

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2013年7月4日 下午5:39

    咦,我好少食粉皮都唔知係乜口感,但我鐘意冷麵粉皮就無打算整喎,但芝麻醬勁有興趣學.咁熱天氣食此食品格外舒服又心涼
    [版主回覆07/07/2013 19:40:24]粉皮好食㗎,同冷麵完全唔同食法!妳可以想象成扁而闊嘅粉絲。

    回覆刪除
  5. 夏天食涼菜一流,我都愛傳統粉皮!
    [版主回覆07/07/2013 19:38:34]係啦,夏天咁鬼熱!

    回覆刪除