2014年4月29日星期二

突如其來的消息

        我呢啲咁晏先瞓醒起身嘅人,平時都無乜可能拎到《頭條日報》,咁啱噚日三、四點鐘去到 Miss 屋企,見到仲有最後一份,拎上手一睇,個頭版就係話「樹記」老闆兩兄弟傾唔掂數,索性將間已有 60 年歷史嘅老舖執咗佢,一拍兩散咁話,最快 5 1 號摺埋。反正都已經喺旺角、深水埗區,咁梗係順便走過去入埋貨啦,早幾日先應承咗 Ernest 媽咪話幫佢買
 
 

去到離遠都已經見到條龍,但以依家呢個突發情況,
相比起平時就相對唔算多人,離舖面
唔係好遠,都應該買到嘢嘅。
 
 
 
 
 
 
之前都聽到有啲人話都已經無乜嘢賣,見到平時擺開
腐皮碎位置空空如也,都心知不妙喇!
 





跟住見到平時買開嘅枝竹都已經沽清。
 




果然,真係乜都無喇,梗係啦,報紙一出,啲人肯定即刻
飛去搶啦!我去得到都差唔多六點半喇,乜都
俾人搶哂,唔怪得之條龍咁短啦!!
 





得番啲枝竹碎賣,都唔平呀,買成 $30 包,真係碎得好 交關
都唔知要嚟做乜,我唔會學人無執輸咁乜鬼都照買。排到
我時,我問職員係咪仲有腐皮賣,因為之前仲見到
有人買到,佢問我要幾多塊,我話要 4 塊,
咁個職員先入去拎 4 塊出嚟俾我咋!






        其實佢唔係完全無貨㗎,入面仲有其他職員做緊嘢,聽過話好似係要留番哂交俾啲食肆。因為我今日又會到大角咀教琴,於是我就問個阿姐今日仲會唔會有貨,佢話無㗎喇,做埋今日就閂門喎!不過陣間教完琴,順路經過都再去𥄫𥄫先!



2 則留言:

  1. 睇見呢個消息,個心好唔舒服,唔衹係話又少了一老鋪,最重要係現今世代,係咪真係錢係最重要,親情何價?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,都唔係第一次啦!之前都有「海天堂」同「鏞記」。

      刪除