2014年4月19日星期六

韓式炸雞伴甜酸辣醬 Yangnyeom Tongdak

        雖然《來自星星的你》一早已經播完哂,但係我都係直到近排先有時間開始睇,噚日先啱啱睇完第六集。雖然我只係睇 1/3 度,但就發覺套劇情緒起伏好大,初初睇第一集時仲以為呢套係攪笑劇,之後就發覺原來都好多感性位,可能我份人都比較情緒化啩,每次睇嚫個心情都好似坐過山車咁,一陣間笑到拍哂枱,轉過頭又會喊!噚日睇第六集時真係超有感覺,因為朝鮮時代嘅千頌伊做咗我嘅代言人,代我發言!
 
        你話啲韓國人無整容,真係打吓問吓都唔信,同以前啲祖先都完全唔同哂樣,跟日本人一樣,變到眼大鼻高鼻尖瓜子臉,連男仔都係咁,真係靚好多!金秀賢其實都唔算得靚,不過就笑容親切,仲有我最 like 嘅單眼皮。朴海鎮同飾演劉世美個警察阿哥吳尚鎮,個樣就真係靚到完全認唔出係韓國人囉!講開朴海鎮,最近先上 Youtube 睇番上個月尾湖南衛視請朴海鎮做嘉賓嗰集《快樂大本營》,主持人何炅爆料原來輝京一角原本係另一個演員做,朴海鎮係做載經 (節目中都有播佢載經個做形),但因為後來做輝京嗰位演員有事退出劇組,之後就改由朴海鎮做輝京,而載經就由申成祿出演。之前女主持謝娜亦曾經提及過載經一角,但其他人都好似無乜反應,何炅即刻回應話,講載經係無人知,講 "轉戒子" 就係人都知邊個!哈,果然大家即刻有反應!有興趣的話,可以睇番嗰集《快樂大本營》,仲有其他朴海鎮爆料,以及即場整韓式烤肉同考佢演技,朴海鎮超入戲哦!
 
        套劇除咗爆紅咗三個演員之外,仲爆紅埋炸雞啤酒呢!上次整泡菜薯仔煮鯖魚時,突然想起 Maangchi 姨之前都有教過點整韓式炸雞,咁噚日反正都炸開 doughnut 喇,咁就跟手整埋個炸雞試試先!
 
 


韓式炸雞

材料:
急凍雞下髀
粟粉        1/2
麵粉        1/4
糯米粉    1/4
泡打粉    1 茶匙
雞蛋        1

醃料:

黑椒
 
- 雞髀解凍後洗乾淨,用抹手紙索乾水份,用醃料醃好備用。
 
- 之後將其餘材料一次過加入雞髀內撈勻。
 
- 燒熱油至 170 – 180 ,放入雞髀炸 10 分鐘,盛起。
 
- 雞髀再回鑊炸約 10 分鐘至表面金黃即可盛起,瀝乾油份。
 

甜酸辣醬
 
材料:
蒜蓉                適量
茄汁                1/3
金黃糖漿         1/3
韓國辣椒醬     1/4
白醋                1 湯匙
 
- 燒熱鑊,爆香蒜蓉。
 
- 將其餘材料加入,煮滾至濃稠即成。
 
 
食譜出自 Maangchi Korean Fried Chicken
 
 
 
 
依家寫 blog 打食譜先至發覺原來我唔記得咗加雞蛋!!不過
唔緊要,個外皮都一樣炸得超脆口哦,難怪千頌伊咁鬼
鍾意食啦!原本 Maangchi 姨個方法係將雞髀放入
辣醬內撈勻,但我怕咁樣會整腍咗個香脆
外皮,所以就將個辣醬分開上。





因為信仰關係,我係滴酒不沾嘅,所以啤酒就欠奉喇,
不過唔緊要,取而代之嘅係 Ernest 啲送俾我
台灣「微熱山丘」鮮榨鳳梨汁,超香濃呀!
 
 
 
 
Notes
-
我用嘅材料跟原食譜有啲唔同,因為手頭上無齊哂咁多樣哦!大家可以睇番個 video
  就知道正式材料與做法。
 
- 雞髀回鑊再炸,可以將之前多餘嘅油份迫出,令到雞肉唔會太油膩之餘,亦會更多香脆。

- Maangchi 姨仲有其他炸雞食譜,大家都可以試試其他做法

4 則留言:

  1. 炸雞咁正,暫時無福消受呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 副老骨頭冇鬼用,自上月底感冒後,一樣好咗,又到另一樣唔妥,到依家都重有少少,所以咪要戒吓口囉,希望快D好番哂喇。

      刪除
    2. 咁感冒未清得哂就真係唔好食雞喇!

      刪除