2014年4月14日星期一

娘惹阿紮 Nyonya Archar

        嗱嗱嗱,你哋唔好問我咩係阿紮呀,我唔識馬拉文,我都唔知點解,淨係知道好好食㗎咋!
 
        好耐之前 Ernest 媽咪整過一次俾我食,味道超正,酸酸辣辣好開胃,最啱天熱無乜胃口時食。最近打開本娘惹食譜搵靈感時,原來有呢個阿紮食譜,即刻整!
 
 

材料:
青瓜               2
紅蘿蔔           200
紅辣椒           7
青辣椒           5
椰菜              200
芝麻              適量
花生              適量
蝦米              20
 
調味料:
白醋               80 毫升
                  2 茶匙
                  2 湯匙

香料:
紅辣椒           
黃薑                20
南薑                1

香茅                2
石栗                5
                    8湯匙
                    1湯匙

- 青瓜切半後去瓤;紅蘿蔔刨皮、去頭尾;辣椒洗淨後去蒂去籽,全部材料切條備用。

- 椰菜洗淨切粗絲;芝麻同花生白鑊炒香至金黃色,之後將花生樁碎成粗粒。

- 蝦米洗乾淨,用水浸至軟身後瀝乾水份,樁爛;調味料混合後與全部蔬菜拌勻。

- 除油同糖外,將所有香料放入攪拌機內打成醬。

- 燒熱油,加入蝦米炒至金黃且香味出,倒入香料繼續炒至油份滲出,落糖調味。

- 煮好香料攤凍後拌入蔬菜內,放入雪櫃雪凍。
 
- 食之加入炒香芝麻及花生碎撈勻。 

食譜出自 Patricia Lee嘅《經典娘惹菜》。

 
 
天氣開始熱,食沙律就最啱,減緊肥嘅朋友
都可以食佢就當餐 lunch
 





我自己就煮咗個黃薑飯一齊食,夠哂東南亞風味哦!




Notes
-
可選用自己鍾意嘅蔬菜,原食譜有用到椰菜花。

- 辣椒同紅蘿蔔我自己就先汆一汆水,一來乾淨衛生,二來我唔太鍾意紅蘿蔔太硬口感。

- 青瓜切條後可用少量鹽醃一陣,迫出多餘水份,之後再沖用,咁就更加爽脆。
 
- 石栗可用原粒杏仁代替,其質地及油份都比較相似。

5 則留言:

  1. 不曾做过 azar 呢!真的很心动也。因为我喜欢吃。嘻嘻 。。 谢谢分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣!搵次試整啦,唔難呀,係麻煩少少咁囉!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我仲嫌唔夠多呀,仲想落埋番茄、南瓜、黃豆餅,不過懶,唔想攪咁多!

      刪除
  3. 酸酸辣辣好啱而家既天氣呢^^

    回覆刪除