2014年4月23日星期三

素雞雜菜米紙卷

        食完星馬嘅肉骨菜,轉過頭就飛到越南食米紙卷喇!
 
 
食米紙卷多過炸春卷,清新又唔油膩。






之前買落包越南米紙太細塊,包唔得幾多餡,
包起都好細條,下次要買包大張啲先得!
 




呢個 nouc nam 就簡直係食米紙卷嘅精粹,
無咗佢的話真係勁失色哦!




        製作方法請睇番《素菜米紙卷》啦!

6 則留言:

  1. 好清新健康ge小食,我覺得無肉食落好似無咁好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,妳食慣豬腩肉就梗係唔慣食素啦!我反而唔多食肉呢,所以瘦到成條籐咁!!

      刪除
    2. 要我食素我真系唔掂,會手軟腳軟……我會死架……哈哈……我每日都要食肉架……^^

      刪除
    3. 唔係啩,會手軟腳軟咁誇張!?我一個大男人都唔會喎!!

      刪除
  2. 很清新呀, 我唔識整米紙,一係太硬,一係太軟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實硬少少唔緊要㗎,當妳浸完水放上枱面之後,就會越來越濕,放上材料之後包起妳就會發覺啱啱好,夠哂軟身,又唔會太濕或爛,所以我依家都唔會浸透,浸到仲有少少硬身就算。

      刪除