2008年9月17日星期三

豆漿 Mocha


材料:
豆漿
即溶咖啡粉
朱古力粉


        因為我係唔飲奶嘅,所以試下用豆漿代替奶去沖咖啡。


        好特別的一杯豆漿Mocha,味道好得意,唔似飲緊咖啡,似飲緊一杯咖啡味嘅豆漿多,可能自製嘅豆漿黃豆味特別濃,最特別嘅係當杯咖啡凍咗時,面頭會形成一層薄薄嘅 Mocha 腐皮,好過癮!


        其實之前媽咪一早已經喺 Openrice 度 search 到一間叫 "豆咖漿啡" 嘅食店,專門沖豆漿咖啡,本來都諗住搵日陪媽咪去試嘅,點知無幾耐佢已經發病,無機會 lu!


2 則留言:

  1. 豆咖漿啡 SoyMilk Coffee2009年3月22日 上午1:45

     謝謝您在網誌中提及小店,希望有機會為您服務!
    [版主回覆03/23/2009 13:06:00]        嗯,乜原來你 哋仲有繼續做生意 o架?因為我之前曾經經過大角嘴見到你 哋個舊招牌 ,知道你 哋已經無做,仲以為你 哋就咁結束 咗間舖就算掂!
            我都想有機會幫襯你 哋呀,不過真係好遠囉!我住屯門,你舖頭 喺柴灣。

    回覆刪除
  2. 好想要-]你可不可以比個食譜我牙!?
    [版主回覆06/12/2009 22:03:00]        其實都無問題 嘅,不 過我從來煮食都無刻意跟足份量 (整西點除外 ),所以每次我都只係純粹依自己口味調校份量,唔準確 o架!         豆漿做法,請參考 自製鮮豆漿 ,我睇過書,半斤黃豆 (即 300 克 ) 就加 10本清水;砂糖就因應自己口味而落。         做好豆漿後,只需根據個人口味加入適量 嘅咖啡粉同朱古力粉就得喇!

    回覆刪除