2011年1月30日星期日

台灣手信 — 鳳梨酥

        又收到禮物喇!今次係中心學生 Ken 送俾我嘅,既係佢去完台灣旅行帶俾我嘅手信,亦係送俾我做新年禮物。



就係台灣特產凰梨酥。


 



中心咁多個學生中,Ken 係彈得最好嘅一個,
亦係最有禮貌、最尊敬我嘅學生。


 



呢隻鳳梨酥都幾好食呀,唔會太甜,最重要係無乜牛油味,好!


5 則留言:

  1. 孺子不可教也..
    台灣鳳梨酥冇一千都有幾百隻...上次係機場買左隻紫晶酥都好食..好似芋頭酥咁既...
    幾日冇貨...一日出3篇..趕貨呀
    [版主回覆01/31/2011 21:23:00]        " 孺子不可教也 "         妳 喺度 噏 乜鬼呀!         天氣咁鬼死凍,梗係無貨交啦!

    回覆刪除
  2. 我家姐去完台灣都買咗呢盒一模一樣嘅比我呀....正到冇朋友呀!







    [版主回覆02/06/2011 01:39:00]        係呀,真係唔錯 o架!         新年快樂,新春行運!

    回覆刪除
  3. 新年快樂!
    [版主回覆02/06/2011 01:40:00]        嘩,自家出品笑口棗?正呀!         恭喜發財,心想事成!

    回覆刪除
  4. Kestrel : 祝你新年快樂, 身體健康 , 萬事如意 !
                               
     
    [版主回覆02/06/2011 01:41:00]        芹菜,我都祝妳新春行運,心想事成,事事順利呀!

    回覆刪除
  5. 祝你兔年吉祥, 萬事如意!!
    [版主回覆02/06/2011 01:42:00]        phlee 祝妳新年快樂,身體健康,心想事成,曲奇麵包越做越靚!

    回覆刪除