2011年2月19日星期六

紅豆抹茶糯米蛋糕 Azuki Matcha Mochi Cake

        我一直都好鍾意食「Panash」嘅糯米蛋糕,當中紅豆綠茶口味就更加念念不忘,所以有機會經過「Panash」兼又遇到心儀嘅口味的話,我就會買番個嚟食。不過,始終「Panash」都唔係度度都有分店,唔易買到,而且細細個蛋糕買成 $8、9 個,其實唔係平,所以今日我就試吓自己動手製作。


        因為聽日 Miss Cheng咗我同 Winnie 一齊 tea,話哂都係新正頭第一次見面,咁就順便將呢個蛋糕送俾佢做新年禮物啦!




材料:
牛油                
100 克
糖                     100 克
雞蛋                  2 隻
鹽                      少許

低筋麵粉          50 克
糯米粉              50 克
抹茶粉              1 湯
泡打粉              1/2
茶匙
日式紅豆餡      適量


以上材料份量可做 18 cm X 9 cm X 7 cm 長方形蛋糕一個。


- 預先將牛油室溫放軟;粉類過篩 3 次,混合好;蛋糕模鋪上牛油紙


- 牛油加 50 克糖用電動打蛋器打至鬆軟發白。


- 蛋黃逐個加入牛油霜內混合,加鹽拌勻。


- 蛋白用電動打蛋器打至起泡,之後分 3 次加入剩低嘅糖打至 9 成企身。


- 先將 1/3 份蛋白霜加入蛋油混合物內拌勻,之後篩入1/2 份粉類混合拌好。


- 繼續加入 1/3 份蛋白霜混合,跟住就加埋剩低果粉類,拌好之後就落埋剩低
 
蛋白霜拌勻。


- 將混合好麵糊倒入模內約四成滿,放上紅豆餡,再倒入麵糊至八分滿。


- 放入已預熱至 170 °C 焗爐內35 - 40 分鐘至熟。


- 出爐後放涼即可享用。



嘅麵糊做咗四個小蛋糕。


 



其實今次呢個蛋糕係參考咗上次個宇治抹茶合桃磅蛋糕
嘅材料及份量而調校出嘅。


 



原來紅豆餡落得唔夠多,麵糊漲起之後更加將佢壓扁咗 o添!!


 


Notes
- 麵粉與糯米粉比例可因應個人喜好而作出調整,做出自己鍾意嘅軟硬度。


- 若糯米粉的含量比較多,麵糊會變得較黏而不易勺入焗模,可用唧袋將麵糊唧入
  模內。


- 可用現成罐裝紅豆餡,但水份比較多,需預先放入微波爐內將水份 "叮" 乾少
  少。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


9 則留言:

  1. 煙煙韌韌嘢我最LIKE呀
    [版主回覆02/23/2011 00:08:00]        咁妳要試 吓整 喇!用埋 3/4 份糯米粉整應該更加煙韌,再唔係就用全糯米啦!

    回覆刪除
  2. 一睇就知好味
    [版主回覆02/23/2011 00:07:00]          哈哈,識貨喎大頭妹!

    回覆刪除
  3. 賣相唔多吸引...味道如何?
    [版主回覆02/23/2011 00:06:00]        係咁樣 o架喇,出邊街賣果 啲都係咁 嘅顏色,因為綠色焗到金黃 就會變到好似 "篤" 鴨屎咁!!         味道當然正啦,A 貨宇治金時喎!

    回覆刪除
  4. 我都未食過糯米蛋糕..不過煙韌就應該唔錯...但綠茶麻麻....
    呢幾日冷左去邊呀.
    [版主回覆02/23/2011 00:04:00]        其實都無乜太大特別,不過呢輪我要做埋我老豆負責開 嘅清潔 工作,所以周身唔得閒,無乜時間上網囉!

    回覆刪除
  5. 咁得意既~加左糯米有咩唔同呀
    [版主回覆02/23/2011 00:01:00]        個蛋糕會無咁鬆,多 咗份濕潤同 軟糯,妳去「Panash」買個食 吓 就知 o架喇!

    回覆刪除
  6. 正啊 Kestrel!
    [版主回覆02/23/2011 00:00:00]        多謝妳呀!妳食過未呢?

    回覆刪除
  7. 咁咪有d似焗嘅年糕囉?我都想試,不過又要買包新糯米粉!!
    [版主回覆02/23/2011 16:53:00]        我未試過整焗糯米年糕呀!         唔想買咁大包,咁咪買包日式白玉粉囉,唔駛咁大包!

    回覆刪除
  8. 美味!有空請到我的新blog看看,謝謝。
    [版主回覆02/26/2011 17:04:00]        好呀!

    回覆刪除
  9. 糖同牛油可否減少?

    回覆刪除