2011年4月7日星期四

一湯兩味

        今晚真係好懶,整完個超簡單照燒煎雞扒外,連煲個湯都好求其,仲玩埋一湯兩味 o添,死未!!



呢度就係一湯兩味喇!


 



今晚煲呢個湯好簡單,雜豆雜蔬湯,有南瓜、甘荀同白蘿蔔,
再加埋三角豆、紅腰豆同花豆。


 



三蔬就當菜食,雜豆就加埋切粒蘋果同九層塔,加日式沙律醬撈勻,
就成為咗一碟沙律喇,咁你話我呢餐係咪好求其呢!


7 則留言:

  1. 絕對有創意添啦...
    [版主回覆04/07/2011 14:29:00]        哈哈,反正 啲豆都係要先煲腍嘛,咁咪索性整多味出 嚟囉 !

    回覆刪除
  2. 簡單也好味.
    [版主回覆04/09/2011 15:56:00]         講得無錯呀!

    回覆刪除
  3. 好正好有營養啊!
    [版主回覆04/09/2011 15:57:00]         原本都係 o架,不過沙律醬就勁無益囉!

    回覆刪除
  4. 超健康呀!!!!!!!
    [版主回覆04/09/2011 15:58:00]        OK 啦!不過有沙律醬就要扣分喇!

    回覆刪除
  5. 求其得黎都咁有益 正呀~
    [版主回覆04/09/2011 17:35:00]        多謝妳咁欣賞我 嘅懶人 餐!

    回覆刪除
  6. 呢個係健康餐!
    [版主回覆04/10/2011 13:33:00]        所以做 body check 前我都會食呢個餐,咁個 report 就會好似妳果個咁靚 o架喇!

    回覆刪除
  7. 好有諗頭啊...............
    超方便~!!!!!!!!
    不過我最近連煮都冇mood 煮...............
     
    [版主回覆04/16/2011 18:57:00]        慢慢 嚟啦 ,時間總會將不快回憶沖淡,支持妳!

    回覆刪除