2011年9月1日星期四

橙香杏仁磅蛋糕 Orange & Almond Pound Cake

        呢幾日真係好鬼死忙,又要教琴,又要準備材料同 Winnie 一齊整冰皮月餅,幾乎日日都由朝到晚做到無停手,一早起身就係咁做係咁做,連上網都無時間!


        今日都唔例外,起身後就已經洗梳化套、琴套,食咗幾個字早餐就即刻郁手做清潔,一做就做咗兩粒幾鐘。之後都無得停,繼續煲湯,整好哂之後嗱聲食個包,跟住就即刻出門口去教琴,教完返嚟坐都無得坐,又要即刻洗米煮飯,趁浸緊米、煲番熱啲湯時就快快手整咗呢個磅蛋糕喇!



材料:
牛油              100 克
糖                  80 克
雞蛋              2 隻
橙皮茸          1 個橙份量
低筋麵粉      100 克
打粉          1 茶匙
杏仁粉          25 克
杏仁片          適量


- 牛油預先室溫放軟;雞蛋拂打成蛋液;粉類過篩 3 次;蛋糕模內墊牛油紙


- 牛油、糖同橙皮茸放入兜內,用打蛋器打至鬆軟發白。


- 蛋液分 4 - 5 次加入牛油霜內,用打蛋器均勻混合。


- 粉類分 3 次篩入,用打蛋器拌勻至無粉粒為止。


- 將麵糊倒入模內,喺麵糊表面灑上杏仁片。


- 放入已預熱至 170 °C 焗爐內,先焗 10 分鐘。


- 拎出蛋糕模,用刀麵糊表面割開一條約半吋深直紋。


- 之後放番入爐內焗多 25 分鐘至熟。


以上材料份量可做 18 cm X 9 cm X 7 cm 長方形蛋糕一個。



明明中段有時間休息,點解都仲要咁辛苦整蛋糕呢?皆因學生 Michelle
即將要去英國讀書,咁咪趁
聽日同佢上堂時就拎去送俾佢,
當係中秋節拌手禮之餘,亦為佢出國讀書打打氣!


 



啱上一堂同佢傾開偈,知佢鍾意食牛油蛋糕,咁我咪迎合佢口味,
整磅蛋糕送俾佢囉!喺度祝佢學有所成啦!


 


Notes
- 蛋液必須分多次拌入牛油霜內,否則容易油水分離,完全無法混合。


- 做杏仁蛋糕時,杏仁粉份量最理想就係相等於 1/4 份麵粉嘅份量。


- 想橙味更加香濃的話,可於麵糊內加入適量橙酒。



 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 喂大哥~~整番個同我打吓戲至得架!大帝開學一星期巳經忙到喘不過氣來....
    [版主回覆09/05/2011 18:45:00]        我咪又係一樣,都唔知點解咁鬼死忙,今日先叫做得閒 啲覆 blogger 留 言咋!我一打開個 e-mail,儲 咗成四十幾五十封未讀電郵呀!         喂,呢個蛋糕咁正,借花敬佛,順便俾埋妳打打氣啦,橙精!

    回覆刪除