2011年10月4日星期二

意式玉米糕 Polenta

    上次整豆羹,毛豆 Facebook 度睇到相時,佢仲以為係 polenta嗰一刻我先諗起,原來 polenta 其實都係喺我個 To Do List 入面,不過因為太耐已經唔記得咗佢,今晚就即刻整嚟食啦!



材料:
水   900 毫升
鹽   適量
糖   適量
粟米粉   150 克
橄欖油   20 克
即磨黑椒粉   少許


- 水加鹽、糖煲滾後轉慢火,邊攪拌邊倒入粟米粉。


- 邊煮邊攪拌,直至粉糊變得濃稠,需時約 15 分鐘。


- 加入橄欖油及黑椒粉拌勻後,趁熱將粟米糊倒入容器內,攤凍後切件。


- 燒熱平底鑊,加少許油將粟米糕煎至金黃即成。



是晚意、法 crossover dinner:polenta, ciabatta & ratatouille


 



粟米糕 cut 完模之後,將剩低嘅不規則部份切細,加埋落雜菜度一切煮,
既可 "清理現場",粟米糕又吸收哂醬汁味道,正呀! 
 


Notes
- 粟米粉 (cornmeal) 係黃色粉粒,由乾燥粟米磨粉製成,並非平時用開白色嘅粟粉
  (corn starch 粟米澱粉)


- 煮粟米糊時一定要不停攪拌,以免黐底。


- 橄欖油可用牛油代替,並加入適量芝士。



    你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


沒有留言:

發佈留言