2012年4月8日星期日

雪菜豆乾炒鮮淮山

    新鮮淮山我都買過幾次,但係次次都係要嚟煲湯。最近睇電視飲食節目,話用新鮮淮山嚟炒餸係好爽口,咁我都要試吓先!







材料:
雪菜
新鮮淮山
五香豆腐乾
紅辣椒
蒜蓉


調味料:


紹酒
雞粉


- 雪菜用清水浸 10 分鐘,洗乾淨,瀝乾水後切碎。

-
鮮淮山去皮,洗淨後切件;豆腐乾沖洗後切片;紅辣椒洗淨後切粒。



-
燒熱油,放豆腐乾落鑊略炒,盛起。



-
爆香蒜蓉同紅椒,之後落雪菜兜炒。



-
淮山落鑊,灒酒後不斷兜炒,之後將豆腐乾回鑊。



- 加入調味料及少量水,兜炒至乾身後即可上碟。




果然真係好爽口、好清甜,估唔到咁好食喎!






老竇就話都幾爽甜,好特別,不過就略嫌黐口少少喎!





Notes

- 如果想淮山保持白色的話,切件後可放入清水中,防止變色。



-
雪菜預先用清水浸過可減低鹹味。



- 由於鮮淮山黏性比較高,所以落鑊後要不斷兜炒,以防黐底。

5 則留言:

  1. 淮山正呀,早排買左枝幼身的,質感比粗身果隻實D,都唔錯架~~
    [版主回覆04/08/2012 17:51:50]我都幾鍾意食,係處理時煩啲囉,滑潺潺,揸都揸唔穩!

    回覆刪除
  2. 我呢度無新鮮淮山呀
    [版主回覆04/08/2012 17:49:49]仲以為妳嗰邊已經乜都有得賣o添!咁有無新鮮牛蒡?

    回覆刪除
  3. 香港幾錢磅? 係幾好食不過貴小小!
    [版主回覆04/10/2012 13:27:14]咁真係好 "掠水" 呀!
    [BK回覆04/10/2012 11:48:07]應該唔係,無注明!係中國人市場賣⋯
    [版主回覆04/09/2012 17:27:31]嘩,維起港紙咪成$32/磅,即係差唔多$42/斤!!!!!係咪妳嗰邊賣嗰啲係organic,靚好多o架!等我仲諗住香港已經賣得好貴,貴過一斤菜o架!
    [BK回覆04/09/2012 10:28:04]好平呀 us$3.99 磅
    [版主回覆04/08/2012 17:50:39]我喺街市菜檔買,$8 斤。

    回覆刪除
  4. 淮山點煮都得啦..江浙一帶有道冷盤係藍莓醬拌淮山條, 都好食...點解黑哂架....炒木耳都正架
    [版主回覆04/08/2012 17:54:18]係?藍莓醬夾唔夾o架!?
    批皮嗰陣已經變色喇,好彩中間仲係好潔白!
    下次試吓炒木耳先。

    回覆刪除
  5. Kelly's Fusionology2012年4月8日 下午8:09

    處理時可以搾巢張錫紙,用錫紙包著一邊刨皮,炒淮山前可以先汆一汆水,就冇咁黏。
    [版主回覆04/09/2012 02:20:38]多謝Kelly 妳袋錢落我袋呀!下次我就識得點整喇!

    回覆刪除