2012年4月23日星期一

黃薑雞湯


    噚日去教 Ernest,佢媽咪話特意等我嚟煮個黃薑雞湯俾我試試,但可惜噚日係初一,我要食齋,於是 Ernest 媽咪就搵咗好多個膠盒,將湯同料分別入盒儲存好,等我可以拎返屋企今日先飲。無端端因為我唔食熏要麻煩到佢,真係唔好意思呀!



雞湯真材實料,除咗有鮮黃薑同雞之外,仲有豆腐卜、
芽菜、粉絲、椰菜、青檸汁同辣椒,味道非常好,
好有地道東南亞風味。






Ernest 媽咪話俾我聽,呢個雞湯除咗可以補身之外,
大馬人多數都會飲呢個湯嚟驅風 o架!






自己再加多個炒飯,咁就好快手攪掂咗個晚餐喇!





每次整叉燒我都必定會留起一半用嚟炒飯,今次都唔例外,仲學咗
Motonako.A 咁加埋生菜絲一齊炒,除增加清爽口感外,
又可以有多份蔬菜食,咁就唔駛額外再灼菜啦!

4 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2012年4月23日 上午4:02

    正到!!
    [版主回覆04/24/2012 13:49:50]真係好正呀!

    回覆刪除
  2. 呢位太太真係醒到呢..知你老人痴呆, 專登整黃薑雞湯你補下,依家係咪病情有所好轉啦
    [版主回覆04/24/2012 14:55:13]反正都已經俾妳兩條友玩完,唔發作鬧番妳兩個點得呀!咁條氣先順番嘛!!
    [毛豆回覆04/24/2012 14:34:57]呀太,真係俾你講中佢發作啦
    [版主回覆04/24/2012 13:49:34]頂,妳兩條友呀,係咪未死過呀!!!!
    [Motonako.A回覆04/23/2012 15:01:51]咪鬼刺激佢至得架...病發就麻煩架喇!

    回覆刪除
  3. 又有正湯飲....你就盞喇!
    [版主回覆04/24/2012 13:48:40]識到 Ernest 媽咪真係好好呀!

    回覆刪除
  4. 正呀
    [版主回覆04/26/2012 12:30:23]妳都流哂口水呢!!

    回覆刪除