2013年2月15日星期五

蛇年人日快樂!



過咗十一點已經係初七人日喇,喺度祝各位人日快樂!!

 


往年媽咪喺度時就一定係會煲粥食,前幾年我都有跟呢個習慣去做,但今年老竇又唔喺屋企食,費事煲粥喇!


 





 
今年 Ernest 啲送咗一底年糕同一底蘿蔔糕俾我,老竇個 friend 又分咗
蘿蔔糕、芋頭糕同馬蹄糕俾我哋,所以我今年自己冇蒸糕呀,
不過今日就整
咗個超簡單快手嘅紅豆糕,
再加埋乾燒伊麵應節哦!








伊麵寓意長壽,希望各位都身體健康,龍精虎猛!









至於紅豆糕,當然就係鴻運當頭,步步高昇啦!!







有興趣要食譜的話,可參考《蝦子乾燒伊麵》及《紅豆糕》。


 






8 則留言:

  1. 點解人日要食粥?
    Happy birthday
    [版主回覆02/17/2013 00:54:06]真係唔知呀!我依家想問都問唔到喇!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年2月16日 上午9:13

    朋友祝你人日幸福又健康,添壽又添福,等我今日又食長壽麵先得.我今年無整蘿蔔糕同年糕但家中的糕仲未食晒.....有排吃
    [版主回覆02/22/2013 16:23:15]我依家都準備煎糕食呀!
    [緊張大師-小女人回覆02/21/2013 17:18:41]我食到今日都食緊年糕,但真係好好食又唔捨得掉了,但朋友送在街買我吃二口馬上掉,真係好難食呀.
    [版主回覆02/17/2013 00:55:34]多謝妳的祝福呀!我淨係要幸福、健康同添福得唔得呀!
    係囉,我個雪櫃都仲有糕呀!

    回覆刪除
  3. 祝你“生日”快樂啊!乾燒伊麵看來很美味啊!
    [版主回覆02/17/2013 00:53:00]多謝妳呀,熊貓泰山!我都祝妳天天活得快樂!
    伊麵好味呀,仲勁多蝦籽呢!

    回覆刪除
  4. 紅豆糕難整嗎?
    [版主回覆02/22/2013 16:22:40]絕對唔難啦,妳睇我幾行字就寫完個食譜就知啦!仲一定唔會失敗呀!

    回覆刪除
  5. 你好,
    好想學整紅豆糕,但睇唔到個食譜,可否再出一次紅豆糕食譜參考?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 小雲,先講聲唔好意思,因為條 link 係連結到之前嘅 Yahoo Blog,但因為 Yahoo Blog 已經摺埋咗,所以連結失效。不過唔緊要,妳只要喺左上角嘅搜尋器內輸入 "紅豆糕",就可以搵番個食譜喇,之前舊 blog 所有網誌都已經搬到這裡。

      刪除