2013年2月11日星期一

老表新春禮物

老表話今年做西人,新年禮物送鬼佬嘢喎!







鬼佬食物仲啱我啦!








呢個白蘭地雜果蛋糕真係好正,芳香無比,上次食過之後,
完全合我口味,不過真係唔係個個接受得到㗎,
就我自己而言,係臊啲囉!










仲有西班牙風乾火腿,正!




多謝哂妳呀 Lily!!


6 則留言:

  1. 哈哈⋯禮物唔錯呀!
    我今年都收到D好健康嘅禮物⋯organic broccolette 同cuties mandarins
    [版主回覆02/13/2013 22:23:20]嘩,妳都好正喎!

    回覆刪除
  2. 哈...勁酒味...我都唔得~~~
    [版主回覆02/13/2013 22:22:42]可能好多人係頂唔順香料味!

    回覆刪除
  3. 夠晒新意哦!
    [版主回覆02/15/2013 17:13:30]Yeah!!

    回覆刪除
  4. 呢種蛋糕... 我就真係唔得.... 最主要我唔食果乾
    [版主回覆02/15/2013 17:13:23]唔食乾果!?乜呢次咁唔識貨呀?

    回覆刪除
  5. 酒與乾果, 吾之至愛.
    [版主回覆02/17/2013 01:01:13]係?咁妳要整呢類蛋糕歎吓喇!

    回覆刪除
  6. 緊張大師-小女人2013年2月16日 下午10:31

    西班牙火腿我愛呀,但你話個蛋糕係臊咗啲囉點解呀,同時甜唔甜架?
    [版主回覆02/22/2013 17:41:53]所以我大部份時間都係用煮食油,除非食譜係一定要用牛油霜啦,咁就迫住要用囉!
    [緊張大師-小女人回覆02/21/2013 17:16:54]收到晒,甜真係好個人口味,我唔太愛甜所以不用請我吃啦.牛油我少吃唯獨整一些,蛋糕要牛油時我才會用,要不是多用茶油健康些
    [版主回覆02/17/2013 01:00:23]因為我一向都怕牛油味嘛!!
    甜唔甜就真係答唔到妳喇,因為我係食得比較甜,所以覺得呢個蛋糕唔太甜過頭,但俾唔食得甜的人可能會覺得好甜!

    回覆刪除