2013年2月24日星期日

無蛋朱古力蛋糕 No Egg Chocolate Cake

呢個蛋糕都唔係第一次整喇,好耐之前已經整過一次,效果唔錯,好好味,所以前兩日煮咖喱雞時就特登留起適量椰漿嚟整呢個朱古力蛋糕,咁今日農曆十五就一樣可以有蛋糕食喇!







 



材料:
低筋麵粉 100
可可粉
15
梳打粉
1
泡打粉
3
橄欖油
50
80
2
椰漿
160
入爐朱古力粒 30


 


- 所有粉類混合過篩 3 次。



-
橄欖油、糖同鹽攪拌均勻,之後將粉類篩入,用膠刮邊切邊混合。



-
拌入椰漿,徹底攪拌均勻後再加入朱古力粒,拌勻。



-
將麵糊倒入已墊牛油紙嘅蛋糕模內,放入已預熱至 180 嘅焗爐內,焗約 30 – 35 分鐘。



-
出爐後脫模放架上攤凍,切件享用。


 


以上材料份量可做直徑 14 1 個。


 


食譜參考自陳明裡嘅《無奶蛋素西點》。







因為蛋糕本身個面都有少少裂,所以脫模時手快快整爛咗個面都唔知!!









咪睇只係用得咁少可可粉呀,朱古力味都好濃呀,而且質地濕潤,
食落感覺特別香濃,但係椰子味就一啲都食唔到!








Notes

-
原食譜材料及用量:高筋麵粉;葡萄籽油 70 110 50


4 則留言:

  1. 看來好香濃 bor !
    [版主回覆03/06/2013 21:52:36]真係好香濃㗎!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年2月25日 下午6:15

    多謝分享,咁以後家中無買蛋都可以有蛋糕吃.我愛朱古力這個咁濃朱古力味點可以放過呀,但請問唔用椰漿 可以嗎改鮮奶得唔得,家人不太吃椰漿這個味.
    可可粉 15 克同入爐朱古力粒 50 克係隨意用一樣都可以嗎?因為我有好多朱古力在家中.
    [緊張大師-小女人回覆04/09/2013 12:47:37]我真係無乜文化呢.....醜怪中
    [版主回覆04/09/2013 02:26:43]係閱讀英文障礙至真!
    [緊張大師-小女人回覆04/08/2013 08:53:39]不是,係(閱讀障礙)收到嗎?
    [版主回覆04/02/2013 02:49:13]妳係咪咁呀,文盲咩!!!!
    [緊張大師-小女人回覆04/01/2013 17:39:38]收到晒啦,清楚幸好我都懂得睇幾隻英文,唔多幾隻仲可以
    [版主回覆03/26/2013 13:39:14]哎呀,看圖辨別咋嘛,見到有豆腐幅相,咪即係用豆腐代替蛋囉;見到亞麻籽,咪即係用佢嚟代替蛋囉,有幾難呀,使鬼睇字咩!!!
    不過就咁,我印象中好似佢有教妳用幾多份量去代替一隻蛋嘅!
    [緊張大師-小女人回覆03/26/2013 12:34:14]咦~~係真唔係呀?咁我不妨深入一睇啦,我見到全英都嚇怕了....乜咁容易明嗎?唔明問你呀.
    [版主回覆03/21/2013 22:34:03]妳扮乜呀!又唔係好艱深嘅英文!!我都出哂名外語差㗎啦!!
    [緊張大師-小女人回覆03/21/2013 12:16:20]嘩~~真係好醒我喎,全英文我未識得睇晒喎,我無你英文咁好呀.
    [緊張大師-小女人回覆03/21/2013 12:15:06]收到晒,多謝你又醒我啦幸好唔係一巴掌....
    [版主回覆03/06/2013 21:57:09]唔用椰漿,可能要額外加多少少油脂哦!
    但查實妳再仔細睇清楚我講,真係一啲椰子味都食唔到㗎!醒個網頁俾妳啦,係專教人點樣用其他食材代替雞蛋㗎:http://www.egglesscooking.com/
    粉多就未必得,但古力粒就真係好隨意喇!

    回覆刪除
  3. 裂咗仲型喇..
    [版主回覆03/06/2013 21:52:10]扮 Classic Chocolate Cake 呀!

    回覆刪除
  4. 啱素食者。
    [版主回覆03/06/2013 21:51:26]絕對係呀!

    回覆刪除