2014年7月15日星期二

打爛齋缽的糖醋排骨

        大家都知我好少食肉,主要都係以素食為主,其實要我長期食全齋都絕對無乜問題,記得當年媽咪走嘅時候,就由當日起食足七七四十九日全齋,為媽咪做功德,當時完全唔覺得有任何問題,反而仲覺得乜咁快就食完四十九日齋嗱,或者可能係太傷心,根本對其他事物已經無乜感覺啦!
 
        只要有人煮埋俾我食的話,食全齋對我嚟講其實真係無乜難度,但係要自己買餸煮飯的話,咁就真係難啲喇!點解咁講呢?身為廚房 CEO嘅你,每日嘅難題係乜呢?當然就係 今晚食乜餸啦!!加上我份人又好奇怪,短期內都唔想食番同一樣餸,要次次唔同款式,就算幾好食嘅餸,我都最快要幾個月後先會重覆一次。喺咁嘅情況之下,唔食肉兼唔食五辛的話,可以選擇嘅都真係少好多,所以我久唔久都會食肉,費事諗菜式諗到頭都爆!!
  
        近排都比較少食豬肉,而且突然間又好想食糖醋排骨,所以就買咗啲一字排嚟整。對我嚟講,呢次個糖醋排骨都夠哂破格,事關平時煮濃味餸菜我都係用急凍肉類,唔會用新鮮肉咁大嘥,點知今次又懵吓走去買新鮮排骨嚟整;正常應該用紹酒,但係懶就隨手拎起枝玫瑰露用就算;見到玫瑰露前面枝魚露,貪得意又落少少落去試吓,攪到完全都唔正宗!煮緊嘅時候又老人癡呆病發,邊煮邊試味,咁就出事喇!
 
睇住仲有兩個零鐘就過埋今日,都係要打爛個齋缽,頂!!
 
  
 
 
 
參考食譜:糖醋排骨菜飯

4 則留言:

  1. 我星期一至五,一定是多菜少肉。其實食素都可以有好多選擇,我最近都成日煲素湯,一樣好飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我多數都係煲齋湯,好少煲肉湯。

      刪除
  2. 其實您都係無心之失,唔好太執着啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,都係怪自己做事大意,唔小心!

      刪除