2011年4月3日星期日

白麵包多士 White Toast

        一直都以為仙姐本《天然麵包香》會 "打落冷宮",永遠都 "不見天日",皆因差唔多一年之前已經試做過一次,不過勁失敗囉!因為個麵糰實在太濕,而我一向都係用 food processor 嚟搓麵糰,有經驗人仕睇到呢度,相信都知道發生咩事啦,咪就係麵糰捲哂入部機度囉!嘩,果鑊真係好甘,攪咗幾耐先可以清得哂啲麵糰出嚟呀,查實到依家都仲有啲乾哂麵糰喺部機度 o架,不過無法啦,唔通走去拆開部機清理咩,整壞點算呀!


        直到幾日前,無意中blog 友何瑪姬度見到佢嘅分享,原來佢係用手搓 17 小時包包,我當然要請教一吓佢,問吓佢有咩心得,佢話其實無乜心得可言,主要都係跟仙姐嘅提示去整,之後佢就俾咗條 link 我,原來仙姐好耐之前曾經 post 過一篇叫做《17小時包包用料一覽》,裡面有提及到一樣好重要嘅訊息,就係如果用手搓包的話,記得要將水份量減至 55 - 60%,咁即係話,我都可以做到啦!知道呢個消息真係勁開心,因為我一直都好想整 17 小時包包 o架!於是噚日就預備定個中種,今日就開工整個最簡單、最基礎嘅白麵包多士,不過當中有幾樣材料我都更改


        坦白講,整 17 小時麵包的高手大有人在,根本唔輪我呢個生手喺度分享心得,不過我希望同大家分享一下點樣用 food processor 整呢種麵包,希望同我一樣無 KA 或 KM 嘅朋友都可以同我一樣做到 17 小時麵包,因為呢隻包包實在值得學習,無論包質定係保存期都係勝人一籌。



中種麵糰


材料:
高筋麵粉      240 克
即用酵母      3 克
水                  142 克
海鹽              3.5 克


- 將所有材料混合,然後搓成麵糰。


- 將麵糰放入大碗內,用保鮮紙包好,放入雪櫃內作 17 小時低溫發酵。



- 將發酵好嘅麵糰剪成細塊備用。



主麵糰


材料:
高筋麵粉      103 克
即用酵母      0.5 克
海鹽              3.5 克
糖                  34 克
水                  32 克
橄欖油          20 克





- 除水及橄欖油外,將主麵糰其餘材料放入食物處理器內攪拌,邊攪拌邊放入中種
  麵糰細塊,攪打成麵包糠狀。




- 當所有中種麵糰細塊都加入後,就可以加水搓成麵糰。





- 將麵糰攤開,倒入橄欖油。





- 開機繼續搓至有彈性麵糰。



- 拎出麵糰,放喺已灑粉枱面上繼續搓揉、摔打成光滑麵糰。





- 將麵糰放入已灑粉嘅兜內,冚好保鮮紙,發酵 30 分鐘。





- 拎出麵糰,排氣,平均分割成 3 份後捲成條狀,鬆弛 20 分鐘。





- 麵糰再次排氣,用已灑粉擀麵棍擀薄成長條形,之後兩邊向內摺入。


- 再次擀薄麵糰,其闊度應與吐司模闊度相若,然後捲起,捏緊收口。





- 將捲起麵糰放入吐司模內,包好保鮮紙作最後發酵,時間為 45 - 60 分鐘。





- 當麵糰發酵至八成滿後,將吐司模放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 30
  鐘。





- 出爐後將麵糰放上架上攤凍即可。
 


以上材料份量可做 450 克多士模多士一條。


食譜參考自獨角仙@藍色大門嘅《天然麵包香》。





第一次整到包質咁鬆軟麵包,好開心呀!


 



即刻整番塊花生醬多士歎吓先!




        今次成功整到 17 小時包包,真係要多謝 blog 友何瑪姬至得呀!
 

Notes
- 原食譜材料係用牛油、新鮮酵母及奶粉。


- 總用水量為原食譜73.5%。


- 新鮮酵母與即用酵母用量之間的轉換方法,請參考《不同種類酵母用量之調整》。


- 天氣涼嘅時候,可將麵糰放入電飯煲內發酵,只需按下保溫掣直至適合暖度即可
 ,我用開個電飯煲只需保溫半分鐘即可達至適合溫度,而且因為電飯煲係密封,
  所以即使唔包保鮮紙,麵糰都唔會風乾,好方便。


- 至於麵糰入模後發酵,可先將一碟熱水放入焗爐內,再喺碟上放上放涼架,再將
  焗
模放喺架上,閂好爐門就可以發酵;如果個焗爐有發酵功能的話,就將焗爐校
  至 40 °C,維持 10 分鐘即可。但記得如果水變凍後要換過一碟熱水至得。



 



 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


14 則留言:

  1. 我學嚟學去都唔得
    [版主回覆04/04/2011 00:33:00]        點解 o架,係咪因為多水太濕呀?

    回覆刪除
  2. 做得好靚~~好軟綿哩~
    [版主回覆04/04/2011 00:36:00]        多謝妳呀!麵包真係好軟熟呢!

    回覆刪除
  3. Hi Kestrel,
    Thanks for ur sharing & I've used the food processer to make the 17 hr bread for a long time ago.  The same situation as u that the dough was very wet & sticky that made the dough 捲哂入部機度, I'd give up for a long time.  Once, I've a bread machine & used the kneading function to knead the dough but the food processer was not in use for a long time.  I'm so happy that ur generous sharing for this & I will try to make use my "old partner" again.  Thanks so much!
    [版主回覆04/04/2011 00:49:00]        gie gie, you're welcome!         The purpose of writing this blog is to share my experience to the bloggers who also met the similar situation as me. I was so frustrated while the kneading of the machine failed before. So I hope all the "frustrated" bloggers will get a "hope" with me! Let start making 17-hr bread with your "old partner" as soon as possible, you must succeed this time, yeah!!         I want to know how can you remove the dough inside the food processor?

    回覆刪除
  4. 勁呀...質感好軟又起哂絲...你依家捉到要領..下次就可以多多出品啦...
    [版主回覆04/04/2011 00:38:00]        今次真係勁開心,恨整 17 小時包包好耐 o架喇!         妳無講錯呀,試過呢次成功,跟住就會繼續跟書整唔同款式 o架喇!到時實預妳一份。

    回覆刪除
  5. 好欣賞您不用大機都可以做出美味, 美麗的包.   這特別有意義和有意思.  太好了. 
    [版主回覆04/04/2011 13:23:00]        我都好多謝妳咁欣賞我呢份心機至真呀,哈哈!         無法啦,屋企無 KA / KM,又想整 17 小時包包,又唔想個麵糰黐手黐腳,咪想盡辦法去試做囉,點知又 OK 喎,咁咪 post 上 嚟 同一 啲 好似我咁 嘅 "有心人" 分 享一下囉!希望幫到佢 哋 "實現夢想" 嘛!

    回覆刪除
  6. 我都有食物處理器, 用呢個方法做十七小時都得喎, 個處理器都係因為捲晒d麵團落個軸度而打左落冷宮.
    [版主回覆04/04/2011 13:42:00]        原來唔係淨係我一個咁慘,仲以為得我一個咁戇居用食物處理器 嚟整 17 小時包包。咁妳部機依家仲用唔用得呀?

    回覆刪除
  7. 麵包焗得好好,講解又詳細,好喜歡你電飯煲發酵這一招
    [版主回覆04/04/2011 13:43:00]         其實用飯煲保溫發酵呢個方法,我都係上網見到有其他網友咁做我先跟住做咋!

    回覆刪除
  8. 用飯煲保溫發酵呢個方法 <---我都係第一次聽架,超好用喎,又學到野
    [版主回覆04/04/2011 22:55:00]        係呀,呢個發酵方法真係幾好 o架,尤其冬天,真係好方便,妳都試 吓啦!

    回覆刪除
  9. 好靚呀!掂晒啦!
    [版主回覆04/04/2011 22:57:00]        多謝妳咁欣賞呀!

    回覆刪除
  10. Hi Kestrel,
    I'm so happy for ur encouragement & I will try asap.  For the cleaning of the dough from the food processer, I used a knife & 牙簽 to clean it carefully & patiently.  Actually, it made me use a longer time to clean it up.
    [版主回覆04/05/2011 02:31:00]         Haha, me too, yeah!! I believed that I had used nearly 2 hours to clean the machine. However, I could only clean the surface of the machine & the gap around the pivot. For the dough which "went" inside the machine, I couldn't clean it. So I think there is still some dough stick inside the machine. It's really a terrible experience.

    回覆刪除
  11. 我都剛剛睇緊仙姐呢本書.. 你整得好好啊!
    [版主回覆04/05/2011 14:54:00]        多謝妳呀!         不過可能就係因為用少 咗水,所以老化情況都幾快,星期日整,今日食都乾同 嚡呢!         妳都快 啲郁手整啦,好期待妳 嘅出品 呀!

    回覆刪除
  12. 掂!
    [版主回覆04/06/2011 14:37:00]        好開心呀,妳送我咁大個 "掂"!!幾時到妳整包呀,印象中好似淨係見過妳整 pizza 咋喎!         呢輪好忙呀,好少見妳出 post,又唔見妳過 嚟 八卦 吓!

    回覆刪除
  13. 係唔係主麵糰同中種都一齊減左水??
    [版主回覆04/13/2011 18:19:00]        唔係呀,妳睇番我個 recipe 呀,中種果 part 係跟足仙姐個份量 o架!只係到搓主麵糰時就逐少加水,加到自己覺得足夠就停手,再 check 番總共落 咗 幾多水囉!

    回覆刪除
  14. 正! 好彩揾到你呢個 recipe, 我個包不再濕漉漉唔知點搞好~ 終於做到又軟又好味的包包. thanks!
    [版主回覆05/09/2011 02:25:00]        咁就好喇!我之所以將個方法 post 上 嚟,都係因為唔想有人重 蹈覆轍,兼且希望無 KA / KM 嘅朋友都可以做到 17 小時包包!

    回覆刪除