2012年4月19日星期四

親友們的手信

   呢個復活節假期真係有好多日紅假,我睇見就真係激死,事關我係唔會去旅行之餘,仲無得教學生,今個月人工少好多呀!!!


    不過,身邊有好多人都出咗埠,所以呢期收到唔少手信呀呢!





呢啲係老竇個 friend 去完泰國買俾我哋嘅,有乾脆蝦辣醬、
胡椒粉、勁辣原隻脆蝦乾同魷魚絲。






    Ernest 一家就去咗紐西蘭探親,佢爹啲媽咪就買咗好多蜂蜜產品。唔講都唔知,原來 Manuka 係有分度數嘅,我呢樽係 5+ 度。另外包係 Manuka 蜜糖檸檬糖,因為加有蜂膠製造,所以一日唔可以食超過 5 粒喎!Ernest 爹啲話呢隻糖好掂,每次突然間咳到停唔到的話,食一粒即刻見效,佢話最啱就係聽 concert 時用,避免尷尬情況發生。順帶一睇,原來三處以下小朋友唔適宜食蜂蜜產品,因為好易會產生敏感,嚴重的話可導致氣管收縮而窒息,所以大家要留意呀!





    Lily 呢幾個禮拜就已經去過兩個地方,之前去關島參加好友婚禮,順道買咗包夏威夷果仁咖啡俾我。早兩個禮拜就跟公司同事去咗聖地行苦路,呢樽初榨橄欖油同無花果乾就係佢送俾我嘅手信喇!


   

   因為我自己唔太好去旅行嘅關係,長期都只會收人手信,自己就無手信送俾人喇,所以我多數都係用自家出品做回禮呀!今次輪到整咩好呢? 

6 則留言:

  1. 呢隻Manuka我都係city'super買左...最高15+ ,度數越高越濃 ,不過5+都好夠了...因好多天然蜂蜜中多少都含有菌,所以太細既小兒唔多適宜食用.
    點解你唔叫你d學生出遊時漏左既堂第日補返呢..咁就可以保障到你自己既收入啦.
    [版主回覆04/20/2012 15:03:49]原本我學生媽咪話俾樽10+我,但我未試過,所以佢話都係俾樽5+我穩陣啲。
    係呀,學生個爸爸都係咁講,話3歲以下幼兒抵抗力比較低,對蜜糖嘅菌會敏感。
    我自己私人學生咪補堂囉,但係中心嗰啲就無得補,因為中心係紅假就放假,唔駛補!
    [毛豆回覆04/19/2012 16:18:45]呀太, 唔使擔心,某d菌淨係對幼兒敏感..少爺仔大個仔了嘛
    [Motonako.A回覆04/19/2012 14:38:15]天然蜂蜜中多少都含有菌... 但少爺仔食咗啲花粉症好番9成, 家吓仲日日飲緊哦!

    回覆刪除
  2. 我同你好似都係唔多鐘意去旅行!
    [版主回覆04/20/2012 14:58:48]係?同道中人喎!

    回覆刪除
  3. 發達喇你...又有咁多嘢收!
    [版主回覆04/20/2012 14:58:25]少少咁啦!

    回覆刪除
  4. they are mostly healthy food.
    [版主回覆04/20/2012 14:58:12]Yes, yeah!!

    回覆刪除
  5. 好多手信呀
    [版主回覆04/20/2012 14:57:24]係呀,好開心呀!

    回覆刪除
  6. 真係收到好多手信噃
    [版主回覆04/24/2012 14:58:01]係呀,多謝哂各方親友哦!

    回覆刪除