2012年4月11日星期三

薑汁柚子雞翼


    呢碟雞翼又係好似 macaron 咁,屬清貨之作!


 


    之前整嘢磨多咗好多薑汁用唔哂,咁我不嬲都係個慳家孤寒財主嘛,咪用樽裝起放入雪櫃囉,點知又試老人癡呆發作,完全無咗件事喎!!!!好彩啲薑汁唔易變啫。之後整完柚子豆沙餅,柚子茶所餘無幾,咁啱樽日本柚子醋同麥芽糖又用到撻底喇,咁就順勢將呢四樣嘢整埋一齊囉!





材料:
雞中翼


 


醃料:

雞粉
薑汁
老抽
柚子醋


 


調味料:
柚子茶
麥芽糖


 


- 雞翼洗乾淨,用抹手紙索乾水份,放入已拌勻嘅醃料內醃兩個鐘以上。



-
燒熱油,用中慢火將雞翼煎至兩面金黃,盛起。



-
調味料加剩餘醃料汁倒入鑊內煮熱,將雞翼回鑊。



- 冚上鑊蓋將雞翼煮熟,汁料收乾後即可上碟。






好滿意今次煎嘅雞翼,隻隻都好金黃,上色均勻。






味道唔錯,不過下次要落番多少少柚子茶,再甜少少會仲好味。




Notes
-
麥芽糖可預先座熱水軟化,會更容易勺出適當份量。



-
若果無醃料汁剩的話,可以直接加入適量清水,但要酌量加鹽、雞粉調味。



- 雞翼煮熟後但仍然有大量汁料剩的話,可以用大火收乾水份,或用粟粉水埋薄芡。

8 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2012年4月11日 下午11:29

    好有睇頭咁喎.......好靚....但我愛我家大廚弄的雞翼.....我唔食雞翼但他整我會吃...我好醒用柚子醋....cool
    [版主回覆04/18/2012 18:11:50]妳好幸福呀!
    [緊張大師-小女人回覆04/16/2012 12:46:42]哈哈,佢成日話自己唔識整,但又整到咁好靚,我見佢用小小調味再用香草拿去焗,差不多就用台灣買回來的桂花釀輕輕掃上面焗多一陣那味道又不鹹十分好食
    [版主回覆04/15/2012 19:21:15]真係咁有睇頭?
    妳先生點整雞翼呀,能夠吸引到妳去食呢?

    回覆刪除
  2. 呢次入嚟終於都有嘢啱食喇...
    [版主回覆04/15/2012 19:19:47]下次整豆沙雞翼先……

    回覆刪除
  3. 慳家,珍惜資源係美德!讚
    [版主回覆04/15/2012 19:19:10]哈哈,多謝妳!

    回覆刪除
  4. 哦..又係唔使預我啦...不過用左蜜糖真係超正....我食過同樣整既雞錘
    [版主回覆04/15/2012 19:18:40]檸檬、柚子、橙之類嘅橘科水果,同蜜糖好夾呀!

    回覆刪除
  5. 柚子雞翼正喎, 食唔食到有柚子味架?
    [版主回覆04/15/2012 19:17:43]有呀,又柚子酣、又柚子味,味道一定出啦!

    回覆刪除
  6. 雞翼個個都啱食
    [版主回覆04/20/2012 16:01:41]作死妳呀,話我哋膽生毛!
    [毛豆回覆04/15/2012 19:54:15]係我冇你地咁膽生毛啫
    [版主回覆04/15/2012 19:17:14]係囉,我識咁多人得佢一個唔食雞翼,佢好講究健康o架!

    回覆刪除
  7. 冰箱清理大行動,我地愛煮之人,間唔中就要做吓啦。
    [版主回覆04/15/2012 19:16:14]哈哈,絕對要咁做啦!

    回覆刪除
  8. 酸酸甜甜一定好味
    [版主回覆04/15/2012 19:15:47]係呀,酸酸甜甜,好好味!
    妳可以用一般醬油加檸檬汁代替囉!

    回覆刪除