2012年4月15日星期日

藍莓檸檬蛋糕

    之前整嘅檸檬醬原本係諗住用嚟整檬檬批,但係一路擺喺雪櫃度都無興致郁手整,皆因始終都係覺得個醬有 牛油味,唔係好頂得順,如果用嚟整檬檬批的話,咁就真係死得人多囉!皆因檬檬批其實係啖啖檸檬醬放入口食咁滯!


 


    查實我買呢隻牛油,對大部份人嚟講,都會覺得乜味都無,成品完全無牛奶香味,但係我都係覺得 “un--kable” 囉,所以都係等下次試用橄欖油整,睇吓成唔成功,如果成功的話先再整檬檬批啦!


 


    咁呢樽檸檬醬就用嚟整蛋糕罷喇!




其實呢個蛋糕同上次整嗰個檸檬醬罌粟籽蛋糕係同出一徹,
只係加重檸檬醬份量同落
咗藍莓去整。






早排喺超市見到藍莓做特價,唔駛 $10 盒,仲非常新鮮、
非常大粒,咁就即刻買咗兩盒。








蛋糕係整嚟帶番中心請 Miss Cheng 同埋其他同事食嘅,
用紙杯整幾好,一人一個,夠哂方便。







反正都整開個麵糊,梗係一次過整多啲,留番條俾自己食嘛!








今次加咗藍莓一齊整,當然更加 yummy
啦!





8 則留言:

  1. 檸檬批唔一定要用牛油架..用蛋,檸汁, 糖, cream咪得囉.
    作C定了, 我講左9世話整檸批到家下就黎世界末日都係未有興致郁手...次次整cupcake話要加poppy seeds又係唔記得
    [版主回覆04/20/2012 15:07:36]阿豆,乜原來我哋係病友呀!
    係咩,乜又唔世界末日嗱,等我仲空歡喜一場 o添!
    [版主回覆04/20/2012 15:06:18]緊張大師,妳可以上去Youtube 度搵吓食譜,我見過有幾個都OK o架,好似有個係 Nigella Lawson,應該唔差得去邊!
    [緊張大師-小女人回覆04/20/2012 10:57:52]Kestrel我成日都想整檸檬批你找到食譜做完給我們看看,等你呀,無壓力.謝謝
    [毛豆回覆04/18/2012 18:28:19]我唔怕老實同你講: 我係老人痴呆長期病患者黎架
    依家又話唔會世界末日,咁我咪唔急整囉
    [版主回覆04/18/2012 17:46:06]用cream整都OK頂得順呀,因為我搵到隻無乜臊味嘅法國cream呀!我再搵搵食譜先。如果我用橄欖油整lemon curd唔知凝唔凝固到呢?
    妳都係唔好睇我個blog咁多喇,睇得多攪到老人癡呆傳染埋俾妳就唔好啦!快啲係世界末日前整lemon pie 啦!

    回覆刪除
  2. 藍苺香港都有咁平
    [版主回覆04/18/2012 17:42:37]係呢次咁大把囉,都唔知「惠康」突然癡咗邊條筋,減到咁平!

    回覆刪除
  3. 啲藍莓好平呀!
    [版主回覆04/18/2012 17:49:01]其實藍莓食落真係無乜味,又唔甜、又唔酸,不過用嚟整餅就會無咁 "漏" 囉!
    [緊張大師-小女人回覆04/17/2012 15:29:58]見到呀,真係好平.....但我買了幾盒吃過食唔到有乜特別,但比以前平好多喎
    [版主回覆04/17/2012 14:40:36]其實係「惠康」唔知發乜神經,突然間賣到咁平,平時通常都賣十零廿蚊盒o架!

    回覆刪除
  4. 見倒有poppy seeds呀..我同你吞晒佢都冇問題架!
    [版主回覆04/17/2012 13:37:24]係喎,罌粟籽係妳心頭好喎!好啦,明益妳喇!

    回覆刪除
  5. 緊張大師-小女人2012年4月17日 下午3:29

    嘩,你都整好多喎.....勁呀,鬆餅我見到都......想食.早前一口氣整了三天,四盤十二個.....滿足
    [版主回覆04/26/2012 12:51:44]咁蛋白霜知道喇啩?
    我抆忌廉都勁樣衰,妳睇睇我最新個黑森林蛋糕就知o架喇!
    [緊張大師-小女人回覆04/22/2012 10:53:19]我識用牛油加糖打但個名叫牛油霜我好蠢呀,多謝.我無信心呀,同時抺忌廉就未到成功
    [版主回覆04/22/2012 00:09:14]牛油加糖打至發白咪就係牛油霜囉!
    有接生日蛋糕order 呀,點解做唔嚟呀?
    [緊張大師-小女人回覆04/20/2012 17:58:38]試過用牛油,但不是牛油霜係乜?可否解釋一下.但我知澳洲有牛油精,我現在都有一些用來打忌廉好香,好似用牛油咁款.我的餅還未到家,只是老人家俾面而已,他們知我全都是健康同材料選最好的,我買料好貴,因為食下肚不能馬虎.所以只係一些簡單的糕點,有次訂生日蛋糕我都做不來,幾慘呀
    [版主回覆04/20/2012 15:15:15]咁咪好囉,可以轉行做包餅,咁咪可以在家工作囉!
    我知妳整muffin係用液體油整,濕料溝乾料,咁有冇試過用牛油霜整呢?
    [緊張大師-小女人回覆04/20/2012 10:56:01]係呀,我昨天焗檸檬合桃,老公和我吃了六個,嘩來得及俾五個媽媽....要不是再焗多一盤才有得比媽媽拿走.....我一家都愛吃,所以無法,同時媽媽要打麻將就要我焗餅給她招呼老友...她個個朋友都喜歡我做既餅...有些老人家還同我訂餅添.所以我整好多,我買幾包1kg的粉,你真係估唔到我有幾快用光....
    [版主回覆04/18/2012 17:41:31]其實唔係好多咋,因為紙杯好細隻o架咋!
    呢個幾好食呀,我Miss同學生食過都讚!
    妳三日內總共整咗48個!!??

    回覆刪除
  6. 其實我好怕牛油嘅"so"味
    [版主回覆04/18/2012 17:38:02]嗯,原來有好多blogger都同我一樣好怕奶製品嘅臊味喎!
    妳有冇留意到我之前介紹過一本食譜,叫做《不使用砂糖的自然派 sweet 甜點》呀?呢本書幾好,所有食譜都唔用奶類製品同精製糖,妳可以喺我個blog度search番有關資料看看,亦可到公共圖書館借閱。

    回覆刪除
  7. 感謝您的分享!祝你有個美好的一周!
    [版主回覆04/18/2012 17:26:46]

    回覆刪除
  8. kero子(Debbie chi)2012年5月6日 下午1:07

    good
    [版主回覆06/05/2012 12:42:39]Thank you!

    回覆刪除