2012年4月9日星期一

抹茶馬卡龍 Matcha Macaron


話說近排經常整布甸,而整嚫布甸都一定會用到一至兩隻蛋黃,咁即刻話,會有蛋白剩啦,依家冰格都儲咗差唔多十隻蛋白喺度,係時候要清倉啦!


 


另外,好耐之前買落包假白朱古力到依家都成包喺番度咁滯,每次做裝飾都只係用得嗰少少,都唔知幾時先用得哂!如果係好食的話,咪就咁食咗佢算數囉,弊在佢又勁甜、勁難食喎,真係都唔知點處置好。突然間諗起本洋菓子食譜有教整一個 macaron 係用白朱古力嚟做餡,咁就真係好到加零一喇,因為不但可以幫手纖滅咗啲假白朱古力,仲同時間幫手清一清蛋白,真係一舉兩得,正!


 

    所以,呢個 macaron 可以話係清貨尾之作呀!!



 

抹茶朱古力醬



材料:
抹茶粉     1 / 2 茶匙
熱水     1茶匙
白朱古力   40
淡忌廉     30毫升


- 抹茶粉用熱水開勻;朱古力切碎後,連同其餘材料倒入容器內隔水加熱。

-
攪拌至朱古力完全溶解後,移離熱水攤凍,放入雪櫃雪至凝固。


 


 


抹茶馬卡龍



材料:
杏仁粉    42
抹茶粉
   3
糖霜
70
蛋白
35
   15


- 杏仁粉、抹茶粉同糖霜過篩,備用。

-
蛋白用電動打蛋器打至起泡,之後將糖分 3 次加入,打至 9 成企身。



-
將粉糖混合物倒入蛋白霜內,用膠刮拌勻及輕輕按壓。



-
當粉糊變得柔滑並出現光澤時,就可以停止攪拌。



-
將粉糊裝入唧花袋內,之後喺已墊牛油紙嘅烤盤上唧出粉糊。



-
靜置一旁,直到粉糊表面變得乾爽不黏手為止。



-
將焗爐預熱至 200 °C,之後降至 170 °C,放入粉糊焗 2 分鐘。



-
打開爐門降溫,並將烤盤前後掉轉,用 130 °C 5 分鐘。



-
當裙邊出現之後就用錫紙鋪上烤盤面,繼續焗多 20 – 25分鐘。



-
出爐後小圓餅直接於烤盤上攤凍,之後搽上抹茶朱古力醬即成。



以上材料份量可做直徑 4 厘米小圓餅約 8 個。


 


食譜出自福田淳子嘅《我愛和風洋菓子》。








將一張已畫有圓圈嘅紙墊喺牛油紙下面,方便唧出大細相若嘅形狀。
你睇,我真係唔係好識揸唧袋 o架,唧到鬼五馬六!





對於個焗爐嘅 40 °C 發酵功能,小弟真係非常讚賞,除咗冬天整麵包時
唔駛等發酵等到頸都長之外,將盤馬卡龍粉糊放入去焗十零分鐘,
表面已經乾哂,一啲都唔黐手,以後都唔駛怕潮濕天氣
整唔到
macaron 喇!





嘩,居然全部都焗到有裙邊喎!雖然唔係太靚,但我已經好滿足喇!





一邊食住抹茶
macaron,一邊歎杯 Winnie 喺日本帶返嚟嘅綠茶,
簡直係絕配啦!






Notes


- 原食譜有加入 1 / 2 茶匙乾燥蛋白製作蛋白霜以增加穩定性。



-
食譜中提到,按壓蛋白霜可以使其發泡一致,此步驟叫做 macaronage



- 烤盤上鋪上錫紙可以避免烤燶餅面。

7 則留言:

  1. 嘩嘩⋯好靚呀
    [版主回覆04/09/2012 17:13:20]多謝呀!!

    回覆刪除
  2. 好掂啦...第一次整..不過呢味野從來非我杯中茶...去花都都係擦身而過引唔到我..反而之前剩好多蛋白,我整左大大個Pavlova, 揸碎灑係雪糕面, 正.
    [毛豆回覆04/10/2012 17:28:22]如果每一位搞藝術之人,都有你呢份堅持同固執 , 呢次就唔會出現咁多牆頭草啦
    [版主回覆04/10/2012 14:33:11]請妳攪清楚,藝術人同藝術家係兩個唔同品種,妳唔好混為一談,我無本事做政客或藝術家。但凡從事藝術行業都係藝術人,梗有一種固執脾氣,我唔係有幾高尚,唔係認屎認屁,妳駛唔駛用無恥政客去比喻呀!!!
    [毛豆回覆04/10/2012 13:56:56]自稱藝術人既人,好明顯唔係真既藝術人啦..就好似d講一套做一套既無恥政客咁囉
    [版主回覆04/10/2012 13:47:35]應該唔會喇,咁易俾妳動搖的話,嗰個就唔係我啦,妳太唔熟悉藝術人脾氣喇!
    [毛豆回覆04/10/2012 13:40:32]咁係咪可以從此令你有所改變唔再死古古呢
    [版主回覆04/10/2012 12:45:05]咁無人拉我去槍弊嘅,不過淨係妳呢番說話,殺傷力已經夠勁啦,傷癒後嘅疤痕仲永不磨滅o添,威力咁大,但又唔死得,仲慘過打靶即死呀!
    [Motonako.A回覆04/10/2012 06:13:16]Lol...
    [毛豆回覆04/09/2012 18:41:21]係唔想煩焗一件搞掂,規定要切開食咩?乜你做人咁多規條架!揸碎又冇人拉你去槍斃既!
    [版主回覆04/09/2012 17:16:43]多謝妳讚賞啦,查實得呢兩個見得吓人咋!
    乜咁嘥呀,去到法國都唔試?妳怕甜呀?幾大都試一個正宗法國 macaron 嘛!
    印象中妳好似好buy呢個pavlova喎!乜唔係成個切嚟食嘅咩?揸碎哂好似好唔捨得喎!

    回覆刪除
  3. 唔好意思我想問下係咩焗爐呀? 成日想換爐呀 ! 好多書教發酵要溫度廿幾度, 濕度八十幾, 係咪用40度都得嫁?
    [版主回覆04/09/2012 17:23:15]我呢個其實唔係正宗焗爐,係四合一嘅微波爐嚟o架!妳喺我個blog度search "變頻式微波爐" 啦,有較詳細介紹呀!
    酵母一般喺40 °C以下都可以生存到,再高就會死o架喇!發麵糰時我多數都放入電飯煲內,用保溫功能都發得非常好,不過妳要check住妳用嗰個電飯煲需時幾耐先去到40 °C左右,溫度差唔多一到就要即刻熄掣,唔好等到搭正40 °C先熄呀,因為發熱線會繼續升溫一陣子o架!我個煲用半分鐘已經夠喇!

    回覆刪除
  4. 靚得佢吖!
    [版主回覆04/22/2012 00:15:26]咁大頂高帽?我戴唔起o架!
    [緊張大師-小女人回覆04/20/2012 17:49:41]讚同...真的好靚之餘又有水準
    [版主回覆04/10/2012 12:42:26]係咪真o架!妳同玩吓啦,之後叫少爺仔唧餡,親子活動呀!

    回覆刪除
  5. 緊張大師-小女人2012年4月11日 下午11:35

    不得不讚你做得好專業,好多朋友都話好難整條邊架.....你值一百分,但我吃過一次就無興趣做呢個....
    [版主回覆04/26/2012 12:48:29]點解叫朋友做呀,要佢先做炮灰?
    [緊張大師-小女人回覆04/22/2012 10:48:13]明白,你好清楚只是無信心我會做到,我給朋友試下啦....但不得不講句,你好專業
    [版主回覆04/22/2012 00:18:43]上面個食譜已經係跟足本書打出嚟o架,無改過,妳可以參考照做呀!
    [緊張大師-小女人回覆04/20/2012 17:49:18]我好鐘意你有自信,那才是重點,估唔到你一個男仔可以整到咁出色,我身邊好多好勁既女朋友係整餅大師但她們都沒你那信心,因為真係幾難整,若你不介意可否給我你的食譜呀?謝謝你
    [版主回覆04/20/2012 17:05:10]唔好咁講,雖然係真係幾難做到裙邊,但其實最主要係有個可靠嘅好食譜,咁就個個都做得到o架喇!我呢次都係試試呢個食譜咋嘛!
    點解?因為太甜?我就好鍾意佢過做形同杏仁味。

    回覆刪除
  6. 緊張大師-小女人2012年4月11日 下午11:35

    可否講俾我知你部焗爐乜品牌呀?咁正既
    [版主回覆04/26/2012 12:49:28]哦,原來係咁o架,咁我希望唔會見到呢個字呀!
    [緊張大師-小女人回覆04/22/2012 10:49:48]係呀,打了出來呢個字.....話俾我知佢壞咗啦
    [版主回覆04/22/2012 00:14:38]焗爐都會有error!?
    [緊張大師-小女人回覆04/20/2012 17:53:25]一定一定,我現在用既都係同你一樣,但我搵緊部係焗爐不想要微波爐,但我又覺得你部幾好咁.....好多心呀.昨天焗蛋糕時又Error幸好我現在真係睇實佢,不想好似早前放心無睇實,我盤香蕉蛋糕全失敗了.若不是Error係好好食架.
    [版主回覆04/20/2012 17:03:04]係Panasonic,不過唔係真正焗爐,係多功能微波爐,所以無發熱線,亦因為呢個原因,有時焗嘢效果始終唔及真正焗爐。
    有興趣妳可以喺我個blog度search "變頻式微波爐",有較詳細介紹同相片。

    回覆刪除
  7. 整得好靚呀~ 你成日用喱杠書, 睇黎喱本書都靠得住喎 !
    [芹菜回覆04/20/2012 18:14:32]哈哈 ! 我以為 [看門口] 嘅嘢只係適用係 白花油呀, 必你哄呀....... 原來食譜都得 !
    [版主回覆04/20/2012 17:00:39]哈哈,妳都留意到我成日用呢本書!!查實我係唔多鍾意買書,因為要搵地方擺,越買越多,都唔夠擺,所以我覺得本食譜可靠,而且知道自己會成日整先會買囉!所以我買得嘅食譜都唔會差得去邊!其他食譜我多數去圖書館借。
    書展減價時妳都買番本看門口啦!

    回覆刪除