2012年4月9日星期一

柚子豆沙餅 Yuzuann


    呢幾日紅假喺屋企真係好充實,日日都整嘢食,幾乎都無乜點真正休息過!


 


    噚日等緊 macaron 焗乾嘅時候,我都無偷懶 o架,繼續煮日式紅豆餡,準備今日要嚟整呢個柚子豆沙餅。


 


    噚日整完洋菓子,今日又整和菓子,你話我係咪癲 o架,放假都唔吓!!!








紅豆蒸糕


 


材料:
紅豆餡    250
低筋麵粉
20
片栗粉
   4
   30
   少許

熱水 3 湯匙


- 將紅豆餡、麵粉、片栗粉同放碗中,用手指搓至完全混合為止。

-
糖、鹽用熱水溶解,之後倒入紅豆麵粉混合物內拌勻。



-
麵糊倒入模內,用大火蒸 15 分鐘,待用。


 


 


柚子山藥蒸糕


材料:
山藥   50
    90
    50 毫升

上新粉     50
蛋白   1 / 2

蜜糖柚子皮   適量


- 山藥去皮,洗淨後切粒,放入攪拌機內打碎。

-
80 糖分 3 次拌入山藥內,然後逐少加水拌勻,再拌入上新粉。



-
將剩餘嘅 10 糖加入蛋白內,用打蛋器拂打至起泡。



-
蛋白倒入粉糊內,拌勻後倒入紅豆蒸糕之上,蒸約 5 分鐘。



-
將已剪碎嘅蜜糖柚子皮灑上糕面,再蒸約 5 分鐘至熟透凝固即可。



-
放涼後切件享用。


 


以上材料份量可做 19 厘米 X 9 厘米 X 6厘米蒸糕一底。


 


食譜出自小松本太太嘅《日式和菓子》。









前日整炒鮮淮山時,特登留起適量鮮淮山嚟整呢個和菓子 o架!






下層嘅紅豆糕味道當然唔會陌生啦,但係上層嘅山藥蒸糕就從未試過喇,
兩者嘅味道夾埋真係好新鮮、好特別。






Notes


- 若想自家製作紅豆餡,請參考日式紅豆餡做法。



-
片栗粉及上新粉可分別用粟粉及粘米粉代替。

蜜糖柚子皮係取自柚子茶。



- 製作柚子山藥蒸糕時,我只係加入 60

6 則留言:

  1. 對呢d架果子更加冇興趣
    [版主回覆04/10/2012 12:33:51]哈哈,咁誇張!所以和菓子都係自己整好囉,可以減甜。
    [毛豆回覆04/09/2012 22:24:01]甜到pk..所以佢地要飲苦過dd既抹茶..我係指正式要攪到起泡果隻茶.簡直唔係人食既.
    [版主回覆04/09/2012 22:15:28]我反而比較鍾意食日式食品,比較清爽同少油!

    回覆刪除
  2. Son Cheung 正 義2012年4月9日 下午11:02


    [版主回覆04/10/2012 12:34:02]

    回覆刪除
  3. 豆沙聽見都暈呀!
    [版主回覆04/11/2012 20:27:05]咁即係所有豆類煮得太腍,起哂沙妳就唔like,唔係淨係唔鍾意紅豆沙啦!明白明白!
    不過日式紅豆餡已經好過中式紅豆餡喇,起碼好多粒粒,唔係全部 "一pat pat"。
    [Motonako.A回覆04/10/2012 14:39:14]我唔係驚....係唔多like個texture, 紅豆我整係食雪條架咋...雪梗咗就冇問題架喇!
    [毛豆回覆04/10/2012 13:58:15]咪係囉..見到豆沙都反胃
    [版主回覆04/10/2012 12:34:21]點解妳咁驚紅豆呢?

    回覆刪除
  4. 唔癲唔癲,我都俾囡話我點解日日無停手
    [版主回覆04/11/2012 19:56:50]返工人係咁o架啦,邊顧得咁多瓣呀!如果唔係香港依家都唔會有咁多賓賓出嚟爭取居港權啦!
    [MOONmoon 如月回覆04/11/2012 08:17:26]哈哈.......咪讚我住,我顧住做亞茂,間屋好亂呢!
    [緊張大師-小女人回覆04/11/2012 08:07:21]一定唔係喎,我一想做就會馬上行動...雖然係累但整餅就好精神架,但真係服了MOONmoon她好似女強人一樣,照顧家人,上班,整蛋糕送朋友....真的要好好向她學習才行
    [MOONmoon 如月回覆04/10/2012 12:42:22]
    [版主回覆04/10/2012 12:37:58]緊張大師,以前有個推拿師傅同我講,佢其中有個客成日都話自己精神上好想做,但肉體上就好懶,好唔想做!佢講緊嗰個人查實係咪妳呀!!
    [版主回覆04/10/2012 12:35:40]MOONmoon 妳又好嘢喎,返工都有咁多時間整嘢食!
    [緊張大師-小女人回覆04/10/2012 08:37:39]因為我們停不了.....好似上癮咁,我好累但心都想整呢.

    回覆刪除
  5. 緊張大師-小女人2012年4月10日 上午8:35

    不用擔心我陪你一齊顛因為我天天都係咁整,朋友來探訪或我去朋友家....好開心.
    [緊張大師-小女人回覆04/11/2012 23:31:23]嘻嘻~有工一定要返但可以閒時弄餅為樂
    [版主回覆04/11/2012 19:57:57]哈哈,講笑啫!我諗妳都唔係狂熱到有錢都唔搵呀!
    [緊張大師-小女人回覆04/11/2012 08:08:09]不會,我隨時準備返工啦...只要我一好番就可以投入工作....沒有問題
    [版主回覆04/10/2012 12:38:44]再係咁落去,我諗妳無哂意志返工囉!

    回覆刪除
  6. 整咁多甜品,食唔晒喔~,要唔要幫手呀?
    [版主回覆04/11/2012 19:59:13]都唔駛呀,我係甜品怪,唔夠食o添呀!!

    回覆刪除